Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

LINK CONSULTING
Nasz Klient, znacząca międzynarodowa firma oferuje pracę

FRONT DESK RECEPTION

  • Data publikacji:
  • 13-10-2017
  • Miejsce Pracy:
  • okolice Bytomia

 

Obowiązki:

  • pozytywny pierwszy kontakt z pracownikami, kontrahentami, gośćmi,
  • obsługa zewnętrznej centrali telefonicznej,
  • obsługa informacyjna i cateringowa gości i klientów,
  • wsparcie działów w organizacji delegacji / wyjazdów (rezerwacje, bilety itd.),
  • odbieranie/rejestracja poczty,
  • inne prace administracyjne.

 

Wymagania:

  • przyjazność i wysoka kultura osobista,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub innej pracy biurowej,
  • bardzo dobra znajomość j. niemieckiego,
  • praktyczna znajomość programu Word (mile widziany Excel),
  • sumienność i dokładność,
  • komunikatywność,
  • dobra organizacja pracy własnej.

 

Oferujemy:

  • stabilną i dobrze płatną pracę w prestiżowej firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie (pełny etat),
  • możliwość  szkoleń i awansu wewnętrznego.

 


Zainteresowane osoby prosimy o  przesyłanie swojego CV z podaniem kodu referencyjnego na adres email:

 

kg@linkconsulting.com.pl

 

 LINK CONSULTING Doradztwo Personalne
ul. Sobieskiego 15/2, 40-082 Katowice
www.linkconsulting.com.pl
tel. + 48 32 781 99 01
Wpis do rejestru agencja zatrudnienia: 12642

 

 

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.                            

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:                                                                        

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)