- Ogłoszenia o Pracę
- Łódź
- Koordynator Działu Obsługi Klienta
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
HAYS Poland Sp. z o.o.
Koordynator Działu Obsługi Klienta
- Data publikacji:
- 19-05-2016
- Miejsce Pracy:
- Łódź, lodzkie
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy dynamicznej i ambitnej osoby na stanowisko Koordynatora Działu Obsługi Klienta
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy zespołu obsługi klienta, w tym: zapewnienie wsparcia w zakresie szkoleń, doradztwa i obsługi systemu, nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych standardów i procedur, bieżącą obsługę klientów w zakresie zamówień, zapytań oraz reklamacji, tworzenie raportów dotyczących planów sprzedażowych, a także wprowadzanie i edycję danych w systemie informatycznym.
Od Kandydatów oczekujemy min. 2-3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, wykształcenia wyższego (min. licencjat), płynnej znajomości języka angielskiego, bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych. Szukamy osób o wysokich kompetencjach komunikacyjnych i interpersonalnych, które cechuje odporność na stres oraz wysoka asertywność.
Nasz Klient oferuje wynagrodzenie w wysokości 7000 - 8000 zł brutto (w zależności od doświadczenia i kompetencji kandydata), pracę w pozytywnej atmosferze oraz możliwości dalszego rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy zespołu obsługi klienta, w tym: zapewnienie wsparcia w zakresie szkoleń, doradztwa i obsługi systemu, nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych standardów i procedur, bieżącą obsługę klientów w zakresie zamówień, zapytań oraz reklamacji, tworzenie raportów dotyczących planów sprzedażowych, a także wprowadzanie i edycję danych w systemie informatycznym.
Od Kandydatów oczekujemy min. 2-3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, wykształcenia wyższego (min. licencjat), płynnej znajomości języka angielskiego, bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych. Szukamy osób o wysokich kompetencjach komunikacyjnych i interpersonalnych, które cechuje odporność na stres oraz wysoka asertywność.
Nasz Klient oferuje wynagrodzenie w wysokości 7000 - 8000 zł brutto (w zależności od doświadczenia i kompetencji kandydata), pracę w pozytywnej atmosferze oraz możliwości dalszego rozwoju w międzynarodowym środowisku.