Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

HAYS Poland Sp. z o.o.

Koordynator Działu Obsługi Klienta

  • Data publikacji:
  • 19-05-2016
  • Miejsce Pracy:
  • Łódź, lodzkie
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy dynamicznej i ambitnej osoby na stanowisko Koordynatora Działu Obsługi Klienta

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy zespołu obsługi klienta, w tym: zapewnienie wsparcia w zakresie szkoleń, doradztwa i obsługi systemu, nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych standardów i procedur, bieżącą obsługę klientów w zakresie zamówień, zapytań oraz reklamacji, tworzenie raportów dotyczących planów sprzedażowych, a także wprowadzanie i edycję danych w systemie informatycznym.

Od Kandydatów oczekujemy min. 2-3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, wykształcenia wyższego (min. licencjat), płynnej znajomości języka angielskiego, bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych. Szukamy osób o wysokich kompetencjach komunikacyjnych i interpersonalnych, które cechuje odporność na stres oraz wysoka asertywność.

Nasz Klient oferuje wynagrodzenie w wysokości 7000 - 8000 zł brutto (w zależności od doświadczenia i kompetencji kandydata), pracę w pozytywnej atmosferze oraz możliwości dalszego rozwoju w międzynarodowym środowisku.