Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

GRAFTON RECRUITMENT POLSKA SP. Z O.O.

Manager ds. Wsparcia i Projektów Sprzedażowych

  • Data publikacji:
  • 12-05-2016
  • Miejsce Pracy:
  • Poznań
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży usług transportowych, znana marka na rynku i dynamicznie rozwijająca się. W związku z poszerzaniem struktur firmy, poszukujemy doświadczonych osób o wysokich kompetencjach na stanowisko Managera ds. Wsparcia i Projektów Sprzedażowych.


Miejsce pracy: bliskie okolice Poznania

Zakres obowiązków na stanowisku:
  • zarządzanie procesem wsparcia działu sprzedaży przy podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych,
  • inicjowanie, tworzenie oraz wsparcie we wdrażaniu przez dział sprzedaży różnych form i kanałów sprzedażowych,
  • inicjowanie, tworzenie oraz nadzór nad wdrażanymi projektami sprzedażowymi,
  • wsparcie i administracja działu sprzedaży, w tym definiowanie i rozwój polityki motywowania i wynagradzania działu sprzedaży,
  • analiza rynku krajowego i zagranicznego oraz identyfikacja potencjalnych kierunków rozwoju sprzedaży,
  • zarządzanie całością spraw związanych ze spedycją międzynarodową, działem call center oraz działem marketingu,
  • dbałość o rozwój systemów i narzędzi informatycznych wspierających sprzedaż.

Wymagania:

  • minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim w obszarze zarządzania projektami wsparcia sprzedaży,
  • minimum trzyletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • doświadczenie w pracy w zespołach rozproszonych/ hybrydowych,
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne z obszaru zarządzania projektami,
  • biegła znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point),
  • znajomość metodologii zarządzania projektami,
  • prawo jazdy kat. B
  • gotowość do częstych podróży służbowych krajowych oraz zagranicznych, szczególnie w fazie wdrożenia na stanowisko,
  • wysoko rozwinięte kompetencje zarządzania zespołem,
  • dojrzałość biznesowa oraz skuteczność w realizowaniu postawionych celów,
  • wysokie zdolności interpersonalne.

 

Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
  • praca w międzynarodowym środowisku, w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • odpowiedzialne stanowisko pracy oraz udział w kluczowych decyzjach biznesowych firmy,
  • profesjonalne przygotowanie do wykonywania powierzonych zadań,
  • możliwości rozwoju zawodowego.
Ponadto:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
  • bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna LuxMed karta VIP, dostęp do pakietu Multisport na preferencyjnych warunkach),
  • przyjazna atmosfera oraz komfortowe warunki pracy.

Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/sprzedaz-marketing-logistyka/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.