Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

LSJ HR Group

Pracownik administracyjny z j. francuskim

  • Data publikacji:
  • 25-04-2017
  • Miejsce Pracy:
  • Szczecin

Dla Naszego Klienta, jednej z najnowocześniej zorganizowanych firm ulokowanych w centrum Szczecina, do prężnie rozwijającego się działu oferującego bardzo ciekawe zadania i obowiązki, poszukujemy osób na stanowisko:


Pracownik administracyjny

Junior Order Administrator
Miejsce pracy: Szczecin

Zakres obowiązków:


- weryfikacja i analiza danych księgowych
- weryfikacja i analiza poprawności procesów
- przygotowywanie innych dokumentów, raportów
- praca przy projektach

Wymagania:


- dobra znajomość (B2 – C1) języka angielskiego – warunek konieczny

- komunikatywna znajomość języka francuskiego - warunek konieczny

- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- znajomość pakietu MS Office
- wysoka komunikatywność, chęć nauki i rozwoju 

Oferta: 

- praca w firmie będącej jednym z najlepszych pracodawców na świecie
- praca na cały etat w super lokalizacji (centrum Szczecina)
- możliwości rozwoju i związania się z firmą na dłuższy okres czasu
- dostęp do bogatego pakietu socjalnego: prywatna opieka medyczna, karta multisport, premie świąteczne, dodatki wakacyjne i inne 
- przyjazna atmosfera pracy i współpracy

Osoby zainteresowane powyższą ofertą, prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem „pracownik administracyjny z językiem francuskim” na adres mailowy:

experts@lsj.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.


LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 52 E-mail: experts@lsj.pl
http://www.lsj.pl/experts | http://www.lsj.pl