Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

LSJ Group

Pracownik ds. administracji zamówień z j. angielskim

  • Data publikacji:
  • 16-02-2017
  • Miejsce Pracy:
  • Szczecin

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, będącej centrum biznesowym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:

 

Pracownik ds. administracji zamówień z językiem angielskim (dział USA)

Miejsce pracy: Szczecin

 

Wymagania:

- wykształcenie minimum średnie
- dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy związanej z administracją dokumentami 
- znajomość pakietu MS Office

- gotowość do podjęcia pracy w godzinach 15 – 23


Obowiązki:

- odpowiedzialność za poprawną administrację zamówień pochodzących z USA (godziny 15 – 23)
- kontakt mailowy z klientami zagranicznymi 
- praca z systemem komputerowym (logistycznym)


Nasz Klient oferuje:

- stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny

 

 

Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Specjalista –dział USA” na adres mailowy:

 

experts@lsj.pl

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

LSJ HR Group, licencja nr 4440

ul. Celna 1, 70-644 Szczecin

Phone: +48 91 814 52 52