Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

LSJ HR Group

Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem włoskim

  • Data publikacji:
  • 15-04-2017
  • Miejsce Pracy:
  • Szczecin

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z duńskim kapitałem, będącej centrum finansowo – księgowym zlokalizowanym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:

 

Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem włoskim

 

Miejsce pracy: Szczecin

 

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • dobra znajomość języka włoskiego
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w pracy związanej z administracją dokumentami 
  • znajomość pakietu MS Office

Obowiązki:

  • odpowiedzialność za poprawną administrację zamówień
  • kontakt mailowy z klientami zagranicznymi 
  • praca z systemem komputerowym (logistycznym)

 

Nasz Klient oferuje:

  • stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
  • przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny

 

Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Specjalista ds. administracji z językiem francuskim” na adres mailowy:

 

experts@lsj.pl

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

 

LSJ HR Group, licencja nr 4440

ul. Celna 1, 70-644 Szczecin

Phone: +48 91 814 52 52