- Ogłoszenia o Pracę
- Łódź
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
HAYS Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Data publikacji:
- 19-05-2016
- Miejsce Pracy:
- Łódź, lodzkie
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy dynamicznej i ambitnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę Klientów firmy zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi, przetwarzanie zamówień od Klientów, fakturowanie, kontrolę płatności oraz obiegu dokumentów, rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji, udzielanie wszelkich wyjaśnień i potwierdzeń realizacji zamówień oraz efektywną współpracę z innymi działami firmy.
Od Kandydatów oczekujemy min. rocznego doświadczenia w obszarze obsługi klienta, wykształcenia wyższego (min. licencjat), dobrej znajomości języka angielskiego (poziom min. B1), bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych. Szukamy osób o wysokich kompetencjach komunikacyjnych i interpersonalnych, które cechuje odporność na stres oraz wysoka asertywność.
Nasz Klient oferuje wynagrodzenie w wysokości 4000 - 5000 zł brutto (w zależności od doświadczenia i kompetencji kandydata), pracę w pozytywnej atmosferze oraz możliwości dalszego rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę Klientów firmy zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi, przetwarzanie zamówień od Klientów, fakturowanie, kontrolę płatności oraz obiegu dokumentów, rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji, udzielanie wszelkich wyjaśnień i potwierdzeń realizacji zamówień oraz efektywną współpracę z innymi działami firmy.
Od Kandydatów oczekujemy min. rocznego doświadczenia w obszarze obsługi klienta, wykształcenia wyższego (min. licencjat), dobrej znajomości języka angielskiego (poziom min. B1), bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych. Szukamy osób o wysokich kompetencjach komunikacyjnych i interpersonalnych, które cechuje odporność na stres oraz wysoka asertywność.
Nasz Klient oferuje wynagrodzenie w wysokości 4000 - 5000 zł brutto (w zależności od doświadczenia i kompetencji kandydata), pracę w pozytywnej atmosferze oraz możliwości dalszego rozwoju w międzynarodowym środowisku.