Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie

Stanowisko ds. planowania i zarządzania

  • Data publikacji:
  • 15-02-2017
  • Miejsce Pracy:
  • Kraków

Wymagania niezbędne:

  • spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku
    o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 902);
  • wykształcenie wyższe;
  • minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej;
  • znajomość metod zarządzania (w tym procedur zarządzania)  i planowania pracy w organizacji;
  • znajomość zasad planowania i rozliczania finansów dla organizacji;
  • znajomość zarządzania przez cele i zarządzania procesowego;
  • znajomość ustawy o finansach publicznych;
  • znajomość zasad funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego i podstawowych dokumentów regulujących jego funkcjonowanie;
  • znajomość Programów Operacyjnych wdrażanych przez WUP;
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu województwa;
  • umiejętność samodzielnego planowania i organizowania własnej pracy;
  • umiejętność współpracy oraz rozwiązywania problemów;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność podejmowania decyzji;
  • umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu;
  • rzetelność, stanowczość, komunikatywność.

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe na kierunku: organizacja i zarządzanie, ekonomia, prawo, administracja publiczna;
  • preferowane doświadczenie w pracy w administracji publicznej na podobnym stanowisku;
  • wiedza na temat polityki regionalnej;
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
  • znajomość KPA;
  • komunikatywna znajomość języka obcego – preferowany język angielski;
  • dobra znajomość pakietu  MS Office.

 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1)    Koordynowanie przygotowania podręczników Instrukcji Wykonawczych w ramach Programów Operacyjnych wdrażanych przez WUP.

2)    Wykonywanie zadań z zakresu planowania i realizacji Pomocy Technicznej
w ramach Programów Operacyjnych wdrażanych przez WUP.

3)    opracowanie planu zadaniowo-budżetowego WUP .

4)    Koordynowanie działań związanych z opracowaniem Planu zatrudnienia dla WUP;

5)    Nadzór nad realizacją planów i ich okresowa weryfikacja.

6)    Przeprowadzanie analiz wykonania planów.

7)    Opracowywanie raportów i sprawozdań dotyczących realizowanych planów.

8)    Udział w identyfikacji i analizie ryzyka w ramach zespołu/działania

Wymagane dokumenty:

  • podpisany własnoręcznie list motywacyjny uwzględniający nazwę stanowiska, o jakie ubiega się kandydat i na które prowadzony jest nabór,
  • podpisane własnoręcznie curriculum vitae (CV), 
  • podpisany własnoręcznie oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej o zatrudnienie (do pobrania na stronie http://wup-krakow.pl/o-wup/praca-w-urzedzie),
  • podpisane własnoręcznie oświadczenia (do pobrania na stronie http://wup-krakow.pl/o-wup/praca-w-urzedzie),
  • kserokopia dyplomu poświadczającego wykształcenie,
  • kserokopia dokumentów (ukończone kursy, szkolenia, warsztaty i inne) potwierdzających posiadane umiejętności i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy,
  • kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane w ogłoszeniu o naborze doświadczenie zawodowe, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu – oświadczenie kandydata o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia;
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku Kandydatów niepełnosprawnych, chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty przedkładane przez obywateli państw Unii Europejskiej lub innych państw winny być przetłumaczone na język polski.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  • w siedzibie WUP w Krakowie przy Placu Na Stawach 1 (na dzienniku podawczym
    na I piętrze, pok. 105) lub,
  • pocztą elektroniczną na adres kancelaria@wup-krakow.pl w przypadku posiadanych  uprawnień do podpisu elektronicznego (zgodnie z Ustawą z dnia 18.09.2001 r. o podpisie elektronicznym – Dz.U. Nr 130 z 2001 r., poz. 1450 z późn. zmianami) lub,
  • pocztą na adres korespondencyjny WUP: Plac Na Stawach 1. 30-107 Kraków

w terminie do dnia 28 lutego 2017 r. (liczy się data wpływu).

Aplikacje, które wpłyną do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie po upływie wyżej wymienionego terminu, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane i są niezwłocznie niszczone.

Informacja o wyniku rekrutacji, będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.malopolska.pl/wupwkrakowie. oraz na tablicy informacyjnej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, Plac Na Stawach 1 - parter.

Pozostałe informacje:

  • informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:  praca biurowa w siedzibie Urzędu. Budynek Urzędu wyposażony w podjazd i dwie windy dostosowane do wózków inwalidzkich o średniej szerokości siedzisk ( do 40 cm). Ciągi komunikacyjne na poszczególnych piętrach umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta dla osób niepełnosprawnych dostępna jest na parterze budynku. W pomieszczeniach pracy wąskie przejścia i dojścia. Praca związana jest z samodzielnym dojazdem i wejściem na teren budynku. Stanowisko pracy ma charakter pracy biurowej z obsługą komputera i urządzeń biurowych. Specyfika pracy wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku ( między piętrami);
  • w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%;
  • na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i którzy posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
  • w  przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
  • Dyrektor WUP w Krakowie w uzasadnionych przypadkach może podjąć decyzję o unieważnieniu lub nierozstrzygnięciu naboru.
  • Kandydaci spełniający wymagania formalne o dalszych etapach  i czynnościach naboru będą informowani drogą elektroniczną na wskazany w dokumentach aplikacyjnych adrese-mailowy, a w przypadku braku adresu poczty elektronicznej drogą telefoniczną.
  • Dokumenty aplikacyjne pozostałych Kandydatów biorących udział w naborze są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym Kandydatem lub w razie nierozstrzygnięcia naboru przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach. W tym czasie Kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów. Po tym okresie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Wojewódzki Urząd Pracy jest instytucją przychylną wobec zatrudniania osób niepełnosprawnych spełniających wymagania kwalifikacyjne.
  • Osoby zainteresowane pomocą w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych mogą skorzystać z usług Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy.