Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Barbara
Poszukiwany

Administrator modułu PO/CAR systemu SAP

  • Data publikacji:
  • 11-09-2020
  • Miejsce Pracy:
  • Warszawa
  • Stanowisko:
  • Administrator Baz Danych

Dla naszego klienta prowadzimy obecnie rekrutacje na stanowisko Administrator modułu PO/CAR systemu SAP.

Nazwa firmy Anwim S.A. Lokalizacja Poland | Warszawa

Anwim Spółka Akcyjna powstała w 1992 roku. Dziś jest jedną z największych niezależnych firm sektora paliwowego w Polsce. Anwim to profesjonalne, sprawnie zarządzane przedsiębiorstwo zajmujące się hurtową sprzedażą i transportem paliw na terenie całego kraju. Spółka Anwim jest również właścicielem Sieci Stacji Paliw MOYA, która jest najszybciej rozwijająca się partnerską siecią stacji paliw o ogólnopolskim zasięgu. Pierwsza stacja MOYA została uruchomiona w roku 2009, obecnie posiadamy ponad 260 obiektów, w tym stacje automatyczne. Na stacjach oferujemy pełen wybór najlepszych jakościowo paliw, w tym uszlachetniony diesel „ON MOYA POWER”. Na większości obiektów funkcjonuje koncept gastronomiczny Caffe MOYA i przystacyjne sklepy, które są bardzo dobrze zaopatrzone. Oferują one także produkty marki własnej w konkurencyjnych cenach. W sieci MOYA funkcjonują programy dla klientów indywidualnych i biznesowych – karta rabatowa MOYA VIP oraz flotowa MOYA Firma. Jakość paliw sprzedawanych na stacjach MOYA potwierdza znak TankQ - system monitorowania jakości przez niezależne laboratorium. Partnerom uczestniczącym w sieci MOYA zapewniamy wszechstronne wsparcie biznesowe oraz szereg świadczeń w postaci m.in. szkoleń, akcji promocyjnych, oceny przez tajemniczego klienta. Anwim S.A. zatrudnia niemal 350 osób. Na stacjach benzynowych użytkowanych przez Anwim S.A. pracują ajenci z własnym personelem, w serwisach ogumienia i warsztacie samochodowym są zatrudnieni pracownicy Anwim S.A., pozostali pracownicy świadczą pracę w biurze w Warszawie i w terenie. Są to handlowcy, kierownicy operacyjni regionu, managerowie ds. rozwoju. Ponadto, szeroko współpracujemy z ekspertami, specjalistami, konsultantami, którzy wspomagają Spółkę swoja wiedzą i doświadczeniem. W listopadzie 2019 r. została powołana spółka – córka ESPPOL Trade sp. z o.o. specjalizująca się w handlu paliwami z zagranicą. Do współpracy zapraszamy ambitne i pełne zaangażowania osoby z doświadczeniem w swoich specjalnościach. Oferujemy atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia, dodatkowe benefity oraz wspaniałą atmosferę.

  Informacje o stanowisku Administrator modułu PO/CAR systemu SAP   Zadania

Opis stanowiska

  • Administrowanie systemami SAP (S4Hana, PI/PO, CAR)
  • Instalacja, kopiowanie, konfiguracja techniczna systemów SAP
  • Instalacja poprawek, aktualizacja systemów
  • Wsparcie działów biznesowych w zakresie projektowania i wdrażania nowych standardowych procesów w SAP,
  • Wsparcie działów biznesowych w zakresie projektowania i wdrażania zmian w już istniejących standardowych procesach w SAP,
  • Współpraca przy wdrażaniu oraz testowaniu systemu SAP,
  • Współpraca z firmami trzecimi w zakresie integracji z systemami zewnętrznymi,
  • Zarządzenie użytkownikami i systemem transportowym,
  • Zarządzenie rolami i uprawnieniami,
  • Tworzenie dokumentacji,
  • Bieżąca współpraca z pozostałymi działami
  • Obsługa zgłoszeń serwisowych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 4-6 lat
  • Bardzo dobrej znajomości system SAP w obszarze platformy integracyjnej PI/PO, CAR
  • Dobrej znajomości SQL
  • Umiejętności analitycznego myślenia i pracy w zespole,
  • Dokładności, sumienności,
  • Samodzielność, kreatywność i pro aktywność w inicjowaniu zmian i wdrażaniu ich
  • Zaangażowanie i kreatywność w działaniu
  • Wielozadaniowość oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • Gotowość do uczenia się nowych technologii i procesów

Mile widziane:

  • Mile widziane certyfikaty SAP w zakresie BASIS,
  • Znajomości systemu JIRA

 Oferujemy:

  • Forma zatrudnienia: B2B / UOP
  • Szkolenie wdrożeniowe w procesie adaptacyjnym
  • Możliwość rozwoju w dynamicznej i nowoczesnej firmie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne szkolenia
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Praca zdalna
Wymagania angielski |Początkujący |Wymagany Administracja |Średnio zaawansowany Pozytywne nastawienie |Zaawansowany Doskonałe umiejętności komunikacyjne |Zaawansowany         Wykształcenie Licenjat/Inżynier Doświadczenie 3-5 lat   Co oferujemy
  • Long-term opportunities
  • Internal career path
Aplikację prosimy składać poprzez formularz rekrutacyjny https://tiny.pl/7jpzd