- Ogłoszenia o Pracę
- ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO – HANDLOWYCH
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Jobs plus
Miło nam Cię poznać! Nazywamy się Jobs Plus i jesteśmy agencją pośrednictwa pracy. Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku asystenckim w polskim oddziale globalnej firmy - producenta urządzeń sanitarnych. Jesteś osobą systematyczną i potrafisz zorganizować sobie pracę?
ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO – HANDLOWYCH
- Data publikacji:
- 07-02-2019
- Miejsce Pracy:
- Piaseczno
- Stanowisko:
- Asystent
Miło nam Cię poznać! Nazywamy się Jobs Plus i jesteśmy agencją HR. Poszukujemy zorganizowanej osoby do pracy na stanowisku asystenckim w Polskim oddziale firmy będącej wiodącym światowym producentem urządzeń sanitarnych.
Aplikuj na stanowisko:
ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO – HANDLOWYCH
(Miejsce pracy: Piaseczno – Ul. Puławska) Do Twoich obowiązków należeć będzie: • obsługa reklamacji logistycznych
• wprowadzanie zamówień do systemu
• drobne zadania asystenckie związane z obsługą biura Czego oczekujemy?
• wykształcenia średniego lub wyższego
• doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
• znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – wystarczy rozumienie prostych tekstów dotyczących spraw handlowych i logistycznych
• dobrej znajomości pakietu Office – zwłaszcza sprawnej obsługi Excela, Worda, Outlooka
• obsługi systemu QAD – zapewniamy przeszkolenie A co możemy Ci zaoferować?
• umowę o pracę tymczasową na okres min. 6 miesięcy z możliwością kontynuacji współpracy
• pracę na pełny etat w godz. 8 – 16
• atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji
• wdrożenie stanowiskowe
• przeszkolenie z obsługi systemu QAD
• pracę w stabilnej, renomowanej firmie
• dobrą lokalizację miejsca pracy w Piasecznie przy ul. Puławskiej Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą poniższego linku aplikacyjnego oraz o zaznaczenie odpowiedniej zgody/zgód:
http://bit.ly/Asystent-ka_ds_administracyjno_handlowych Zaznaczenie zgód jest dobrowolne, ale konieczne aby włączyć kandydata w proces rekrutacyjny. W innym przypadku kontakt z naszej strony nie będzie możliwy, a wszelkie dane zostaną usunięte zgodnie z obowiązującymi przepisami. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 10641
ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO – HANDLOWYCH
(Miejsce pracy: Piaseczno – Ul. Puławska) Do Twoich obowiązków należeć będzie: • obsługa reklamacji logistycznych
• wprowadzanie zamówień do systemu
• drobne zadania asystenckie związane z obsługą biura Czego oczekujemy?
• wykształcenia średniego lub wyższego
• doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
• znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – wystarczy rozumienie prostych tekstów dotyczących spraw handlowych i logistycznych
• dobrej znajomości pakietu Office – zwłaszcza sprawnej obsługi Excela, Worda, Outlooka
• obsługi systemu QAD – zapewniamy przeszkolenie A co możemy Ci zaoferować?
• umowę o pracę tymczasową na okres min. 6 miesięcy z możliwością kontynuacji współpracy
• pracę na pełny etat w godz. 8 – 16
• atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji
• wdrożenie stanowiskowe
• przeszkolenie z obsługi systemu QAD
• pracę w stabilnej, renomowanej firmie
• dobrą lokalizację miejsca pracy w Piasecznie przy ul. Puławskiej Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą poniższego linku aplikacyjnego oraz o zaznaczenie odpowiedniej zgody/zgód:
http://bit.ly/Asystent-ka_ds_administracyjno_handlowych Zaznaczenie zgód jest dobrowolne, ale konieczne aby włączyć kandydata w proces rekrutacyjny. W innym przypadku kontakt z naszej strony nie będzie możliwy, a wszelkie dane zostaną usunięte zgodnie z obowiązującymi przepisami. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 10641