- Ogłoszenia o Pracę
- Asystentka Biura Zarządu
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Lepsza Praca
Lepsza Praca (certyfikat 13858) to polska firma specjalizująca się w rekrutacjach na stanowiska techniczne, handlowe i menedżerskie – głównie dla sektora przemysłowego. Prezentowane przez nas oferty pracy, dotyczą zatrudnienia wyłącznie po stronie klienta, na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menedżerskiego.
Asystentka Biura Zarządu
- Data publikacji:
- 29-11-2018
- Miejsce Pracy:
- Jaworzno
Dla jednego z naszych klientów, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Jaworzno
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie faktur kosztowych,
- Organizowanie delegacji krajowych i zagranicznych,
- Wprowadzanie sprawozdań,
- Współpraca z działami firmy,
- Wsparcie administracyjne i organizacyjne w codziennej pracy biura Zarządu,
- Dbanie o sprawny przepływ informacji,
- Dbanie o właściwy wizerunek firmy,
- Prowadzenie terminarza spotkań,
- Prowadzenie oraz rejestrowanie korespondencji,
- Zamawianie artykułów do bieżącego funkcjonowania firmy,
- Nadzór nad aktualizacjami oprogramowania,
- Nadzór nad ochroną środowiska.
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Wykształcenie minimum średnie,
- Język angielski na poziomie B2/C1,
- Biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności Microsoft Office,
- Zmysł organizacyjny,
- Samodzielność,
- Zaangażowanie i motywacja do nauki,
- Umiejętności negocjacyjne,
- Asertywność,
- Umiejętność logicznego myślenia,
- Lojalność.
Nasz klient oferuje:
- Karnet Multisport,
- Dofinansowanie do okularów,
- Pakiet socjalny.
Osoby zainteresowane, proszone są o wysłanie dokumentów aplikacyjnych, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.