Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Lepsza Praca
Lepsza Praca (certyfikat 13858) to polska firma specjalizująca się w rekrutacjach na stanowiska techniczne, handlowe i menedżerskie – głównie dla sektora przemysłowego. Prezentowane przez nas oferty pracy, dotyczą zatrudnienia wyłącznie po stronie klienta, na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menedżerskiego.

Asystentka Biura Zarządu

  • Data publikacji:
  • 29-11-2018
  • Miejsce Pracy:
  • Jaworzno

Dla jednego z naszych klientów, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

Asystentka Biura Zarządu

Miejsce pracy: Jaworzno

 

Zakres obowiązków:

  • Wprowadzanie faktur kosztowych,
  • Organizowanie delegacji krajowych i zagranicznych,
  • Wprowadzanie sprawozdań,
  • Współpraca z działami firmy,
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne w codziennej pracy biura Zarządu,
  • Dbanie o sprawny przepływ informacji,
  • Dbanie o właściwy wizerunek firmy,
  • Prowadzenie terminarza spotkań,
  • Prowadzenie oraz rejestrowanie korespondencji,
  • Zamawianie artykułów do bieżącego funkcjonowania firmy,
  • Nadzór nad aktualizacjami oprogramowania,
  • Nadzór nad ochroną środowiska.

 

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Język angielski na poziomie B2/C1,
  • Biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności Microsoft Office,
  • Zmysł organizacyjny,
  • Samodzielność,
  • Zaangażowanie i motywacja do nauki,
  • Umiejętności negocjacyjne,
  • Asertywność,
  • Umiejętność logicznego myślenia,
  • Lojalność.

 

Nasz klient oferuje:

  • Karnet Multisport,
  • Dofinansowanie do okularów,
  • Pakiet socjalny.

 

 

Osoby zainteresowane, proszone są o wysłanie dokumentów aplikacyjnych, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.