Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Asystent/ka zarządu z niemieckim

  • Data publikacji:
  • 26-08-2022
  • Miejsce Pracy:
  • Wrocław
  • Wynagrodzenie:
  • 5500-7500 brutto (UoP)
  • Stanowisko:
  • Pracownik Biurowy

Zakres obowiązków

  • Obsługa biura, korespondencji, realizacja zadań administracyjno-biurowych
  • Asystowanie i pomoc w działaniach zarządu oraz pracownikom organizacji
  • Kompletowanie i archiwizacja dokumentów
  • Sporządzanie umów oraz dokumentacji kadrowo-płacowej
  • Przygotowywanie zestawień i raportów oraz analiza danych
  • Ewidencjonowanie czasu pracy
  • Monitorowanie terminowości umów, badań lekarskich, szkoleń
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z benefitami
  • Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
  • Onboarding i offboarding pracowników
  • Kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura
  • Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami
  • Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie wybranego rodzaju umowy UoP, B2B, UZ
  • 5 500 - 7 500 zł (brutto)
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Współpracę z naszymi klientami - globalnymi niemieckimi przedsiębiorstwami
  • Pracę w środowisku międzynarodowym
  • Podjęcie zatrudnienia od zaraz lub na koniec okresu wypowiedzenia
  • Pracę w pełnym wymiarze bądź 3/4 etatu
  • Pracę stacjonarnie/hybrydowo
  • Elastyczne godziny pracy (core 10-16)
  • Luźny, niekorporacyjny styl pracy - wszyscy jesteśmy na “Ty”
  • Zgrany team pracujący w swobodnej atmosferze
  • Brak nudy – realizację różnych projektów i zadań

Benefity

  • Ubezpieczenie na życie w Aviva
  • Kartę Multisport i opiekę medyczną w INTER Polska (leczenie dentystyczne+ opieka psychologiczna)
  • Sprzęt na Home Office - laptopy, 2 monitory (plus uchwyty), stacje dokujące, ergonomiczne krzesła
  • Indywidualny budżet szkoleniowy (decydujesz na co je wydasz)
  • Budżet na sprzęt
  • Zajęcia językowe z niemieckiego (wliczane do czasu pracy)
  • 30 dni urlopu
  • Kulinarne czwartki w biurze
  • Imprezy integracyjne oraz wyjazdy firmowe
  • Szkolenia wewnętrzne oraz wyjazdy na konferencje
Wymagania
  • Conajmniej 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1
  • Umiejętność szybkiej nauki nowych programów/aplikacji
  • Bardzo dobra znajomość obsługi narzędzi biurowych oraz MS Office
  • Umiejętność organizacji pracy własnej, wyznaczania priorytetów, terminowość
  • Odpowiedzialność, uczciwość, należyte i dokładne wykonywanie swoich obowiązków
  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne
  • Umiejętność współpracy w zespole, otwartość

Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Podstawowa znajomość prawa pracy i przepisów płacowych
  • Doświadczenie w biznesie i team leasingu
  • Znajomość systemów do zarządzania zadaniami (np. Asana, Trello, Jira, Todoist)
  • Doświadczenie w kontakcie z klientem niemieckojęzycznym