- Ogłoszenia o Pracę
- Wrocław
- Asystent/ka zarządu z niemieckim
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Asystent/ka zarządu z niemieckim
- Data publikacji:
- 26-08-2022
- Miejsce Pracy:
- Wrocław
- Wynagrodzenie:
- 5500-7500 brutto (UoP)
- Stanowisko:
- Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków
- Obsługa biura, korespondencji, realizacja zadań administracyjno-biurowych
- Asystowanie i pomoc w działaniach zarządu oraz pracownikom organizacji
- Kompletowanie i archiwizacja dokumentów
- Sporządzanie umów oraz dokumentacji kadrowo-płacowej
- Przygotowywanie zestawień i raportów oraz analiza danych
- Ewidencjonowanie czasu pracy
- Monitorowanie terminowości umów, badań lekarskich, szkoleń
- Prowadzenie dokumentacji związanej z benefitami
- Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
- Onboarding i offboarding pracowników
- Kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura
- Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami
- Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie wybranego rodzaju umowy UoP, B2B, UZ
- 5 500 - 7 500 zł (brutto)
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Współpracę z naszymi klientami - globalnymi niemieckimi przedsiębiorstwami
- Pracę w środowisku międzynarodowym
- Podjęcie zatrudnienia od zaraz lub na koniec okresu wypowiedzenia
- Pracę w pełnym wymiarze bądź 3/4 etatu
- Pracę stacjonarnie/hybrydowo
- Elastyczne godziny pracy (core 10-16)
- Luźny, niekorporacyjny styl pracy - wszyscy jesteśmy na “Ty”
- Zgrany team pracujący w swobodnej atmosferze
- Brak nudy – realizację różnych projektów i zadań
Benefity
- Ubezpieczenie na życie w Aviva
- Kartę Multisport i opiekę medyczną w INTER Polska (leczenie dentystyczne+ opieka psychologiczna)
- Sprzęt na Home Office - laptopy, 2 monitory (plus uchwyty), stacje dokujące, ergonomiczne krzesła
- Indywidualny budżet szkoleniowy (decydujesz na co je wydasz)
- Budżet na sprzęt
- Zajęcia językowe z niemieckiego (wliczane do czasu pracy)
- 30 dni urlopu
- Kulinarne czwartki w biurze
- Imprezy integracyjne oraz wyjazdy firmowe
- Szkolenia wewnętrzne oraz wyjazdy na konferencje
- Conajmniej 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1
- Umiejętność szybkiej nauki nowych programów/aplikacji
- Bardzo dobra znajomość obsługi narzędzi biurowych oraz MS Office
- Umiejętność organizacji pracy własnej, wyznaczania priorytetów, terminowość
- Odpowiedzialność, uczciwość, należyte i dokładne wykonywanie swoich obowiązków
- Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne
- Umiejętność współpracy w zespole, otwartość
Mile widziane
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Podstawowa znajomość prawa pracy i przepisów płacowych
- Doświadczenie w biznesie i team leasingu
- Znajomość systemów do zarządzania zadaniami (np. Asana, Trello, Jira, Todoist)
- Doświadczenie w kontakcie z klientem niemieckojęzycznym