Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Asystentka zarządu i biura z j. japońskim / Management & Office Assistant with Japanese

  • Data publikacji:
  • 12-12-2022
  • Miejsce Pracy:
  • Wrocław
  • Stanowisko:
  • Asystent

Opis stanowiska:

 

Miejscem pracy jest biuro połączone z halą we Wrocławiu (okolice Tarnogaj/Księże Małe). Pracujemy w stałych godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku.

 

Praca przy komputerze z narzędziami takimi jak Pakiet Insert, Word, Excel, Outlook 365.

 

Ogólny zakres obowiązków:

 

  • przekazywanie dokumentacji księgowej do firmy księgowej,
  • archiwizacja, katalogowanie dokumentów,
  • zarządzanie dokumentacją kadrową, aktami osobowymi tj. opisywanie, katalogowanie, przechowywanie, przekazywanie dokumentacji do kadrowej,
  • rozliczanie delegacji pracowników,
  • zakupy, przygotowanie zamówień,
  • prowadzenie rejestru faktur, zamówień, ofert cenowych,
  • wykonywanie przelewów, opłat za faktury,
  • przygotowywanie skierowań na medycynę pracy, umawianie wizyt,
  • wprowadzanie nowych pracowników,
  • prowadzenie dokumentacji BHP we współpracy ze specjalistą BHP,
  • Przygotowywanie raportów kasowych,
  • Wysyłanie zapytań ofertowych,
  • Współpraca (korespondencja mailowa, okazjonalne spotkania) z siedzibą główną w Japonii
  • rezerwowanie hoteli

 

Wymagania:

 

  • znajomość j. japońskiego (co najmniej poziom N3 wzwyż)
  • znajomość j. angielskiego
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • mile widziana znajomość tematyki księgowej, administracji, archiwizacji dokumentów
  • odporność na stres
  • szybkość podejmowania decyzji
  • otwartość na nowe nieprzewidziane zadania, obowiązki
  • komunikatywność
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy

 

Oferujemy:

 

  • atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z posiadanym doświadczeniem,
  • profesjonalne narzędzia pracy, np. laptop, telefon,
  • herbata, kawa, ekspres do kawy w firmowej kuchni,
  • prywatna opieka medyczna Medicover,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • spotkania integracyjne w japońskim gronie,
  • brak dress code'u,
  • bezpłatna odzież ochronna i firmowa,
  • dofinansowanie dojazdów do pracy,
  • parking dla pracowników,
  • możliwość stabilnej i długoterminowej pracy w międzynarodowej firmie

 

Prosimy o przesyłanie CV w j. angielskim na adres office@yrsp.pl

 

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

 

Pamiętaj o dołączeniu klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji. Zgodę tę możesz wycofać w każdej chwili.