- Ogłoszenia o Pracę
- Warszawa
- Asystentka/Asystent administracji działu Sprzedaży Export
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Asystentka/Asystent administracji działu Sprzedaży Export
- Data publikacji:
- 20-10-2017
- Miejsce Pracy:
- Warszawa, Ursynów
Jesteś osobą nastawioną na znalezienie ciekawego i stabilnego miejsca pracy?
Jesteś zmęczony nieustannym poszukiwaniem dobrej pracy i otrzymywaniem niekonkretnych ofert?
Masz doświadczenie w pracach biurowych i administracyjnych lub chcesz je zdobyć? Obecnie szukamy od zaraz 2 kolejnych osób do naszego zespołu młodych ludzi w biurze na Ursynowie.
Wykorzystaj swoją szansę i weź udział w rekrutacji na stanowisko:
ASYSTENT(KA) DZIAŁU ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY EXPORT
Wybrane osoby będą odpowiedzialne za:
• obsługę zamówień i ofert w naszym systemie
• prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
• współpracę z innymi działami firmy i klientami zagranicznymi przy realizacji zamówień
Oczekujemy:
• sprawnej obsługi komputera
• chęci rozwoju umiejętności zawodowych i podnoszenia kwalifikacji
• zaangażowania w wykonywanych zadaniach
* dobrych podstaw (w czasie nauki) jezyka hispańskiego, włoskiego, francuskiego lub niemieckiego
Oferujemy:
• Zatrudnienie na umowę o pracę, początkowe wynagrodzenie podstawowe 2000 złotych netto oraz dodatkowe premie.
• gwarancję pracy w stabilnej firmie nastawionej na rozwój pracownika
• regularny czas pracy 8:30 - 16:30 pon.-pt.
Jesteśmy jedną z największych w Polsce firm z branży produkcji i dystrybucji marketingowych upominków wsparcia sprzedaży. Obecnie zatrudniamy ponad 55 pracowników w Polsce. Poza sprzedażą na rynku polskim współpracujemy również z klientami zagranicznymi z większości krajów Unii Europejskiej.
Dodatkowe informacje o firmie i produktach można znaleźć na stronie internetowej:
www.reitergroup.eu