Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Customer Service / Office Assistant

  • Data publikacji:
  • 16-02-2023
  • Miejsce Pracy:
  • Warszawa
  • Stanowisko:
  • Asystent

Jesteśmy polskim startupem działającym w obszarze wearables. Obecnie oferujemy pasek do klasycznego zegarka z funkcją płatności zbliżeniowej i pracujemy nad kolejnymi produktami - tworzymy niewidzialną dla oka technologię, która ma moc zmieniania codzienności. Szukamy, badamy, kreujemy. Wierzymy, że można redefiniować użytkowe produkty implementując w nie najnowszą technologię. Najważniejsi są dla nas ludzie - ci, z którymi pracujemy i ci, dla których tworzymy. To kreatywność i umiejętności naszych pracowników składają się na naszą innowacyjność, a potrzeby użytkowników są dla nas najlepszym motorem do działania.

Do naszego zespołu szukamy osoby na stanowisko: Customer Service / Office Assistant

Co oferujemy?

  • Zatrudnienie na cały etat na podstawie umowy o pracę (po ukończeniu trzymiesięcznego okresu próbnego)
  • Pracę stacjonarną w biurze na Warszawskiej Ochocie
  • Wsparcie doświadczonego zespołu
  • Miłą atmosferę w pracy

 

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, archiwizacja dokumentów
  • Pomoc księgowości w prowadzeniu rozliczeń, uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca, wprowadzanie faktur do systemu księgowego
  • Obsługa klienta w sklepie internetowym oraz marketplace
    • Obsługa zamówień (m.in. przygotowywanie listów przewozowych pakowanie/rozpakowywanie przesyłek)
    • Komunikacja z klientami (m.in. odpowiadanie na pytania klientów, obsługa zwrotów/reklamacji)

 

Czego oczekujemy?

  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Podstawowej znajomość pakietu MS Office (priorytetem dla nas jest Excel), Adobe Acrobat, Google Docs
  • Doświadczenia w pracy z narzędziami do fakturowania (np. Fakturowania) oraz obsługi klienta w sklepie internetowym (np. Baselinker)
  • Dokładności, odpowiedzialności
  • Dobrej organizacji czasu pracy i terminowości
  • Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i umiejętności pracy w zespole

 

 

Aplikuj poprzez link:

 

https://forms.gle/Y6kFu9wZoCuAqWQA6

 

Informujemy, że administratorem danych jest Invis z siedzibą w Warszawie, ul. Filtrowa 81/27 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.