- Ogłoszenia o Pracę
- Kraków
- Customer Service Specialist z j. francuskim
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Cpl Jobs
Customer Service Specialist z j. francuskim
- Data publikacji:
- 16-02-2020
- Miejsce Pracy:
- Kraków
- Stanowisko:
- Doradca
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko: Customer Service Specialist z j. francuskim
Opis stanowiska
Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:
• Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
• Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
• Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
• Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Profil kandydata
• Bardzo dobrą znajomość języka francuskiego (B2/C1)
• Komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. B1)
• Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
• Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows i pakietu MS Office
• Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
Co oferujemy
• Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w ramach umowy o pracę;
• Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku;
• Grupowe ubezpieczenie;
• Prywatną opiekę medyczną dla ciebie i twojej rodziny;
• Atrkacyjny pakiet dodatkowych benefitów do wyboru (fitness, siłownia, kino itp.);
• Liczne wydarzenia, imprezy integracyjne i wiele innych. Aplikuj teraz
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko: Customer Service Specialist z j. francuskim
Opis stanowiska
Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:
• Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
• Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
• Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
• Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Profil kandydata
• Bardzo dobrą znajomość języka francuskiego (B2/C1)
• Komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. B1)
• Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
• Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows i pakietu MS Office
• Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
Co oferujemy
• Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w ramach umowy o pracę;
• Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku;
• Grupowe ubezpieczenie;
• Prywatną opiekę medyczną dla ciebie i twojej rodziny;
• Atrkacyjny pakiet dodatkowych benefitów do wyboru (fitness, siłownia, kino itp.);
• Liczne wydarzenia, imprezy integracyjne i wiele innych. Aplikuj teraz