Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Agencja Rozwoju Mazowsza SA

Ekspert w Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera

  • Data publikacji:
  • 21-01-2019
  • Miejsce Pracy:
  • Warszawa

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Poddziałanie 6.2.1 „Sieć Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów”

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA

z dnia 7 stycznia 2019 roku

 

Wiceprezes Zarządu Agencji Rozwoju Mazowsza S.A. z siedzibą:

ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa

 

Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

Ekspert w Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera w ramach usługi PRO-EKSPORT

W pełnym wymiarze czasu pracy

Umowa na zastępstwo

Zakres wykonywanych zadań:

  • dostarczanie zainteresowanym podmiotom informacji pozwalającym przedsiębiorcy na identyfikację rynku dla danego typu produktu/usługi i inwestycji poza granicę Polski.
  • wyszukiwanie w dostępnych bazach danych (w kraju i za granicą) informacji na temat potencjalnych partnerów gospodarczych w eksporcie lub na temat efektów podjętej inwestycji na wybranym rynku zagranicznym i na podstawie zebranych informacji przekazanych przedsiębiorcy inicjowanie kontaktów z wybranymi przez przedsiębiorcę partnerami.
  • pozyskiwanie i udostępnianie zainteresowanym przedsiębiorcom i grupom przedsiębiorstw informacji rynkowych
  • gromadzenie i udostępnianie informacji odnośnie zasad przejmowania i łączenia się (fuzji) przedsiębiorstw, w tym także przez podmioty (przedsiębiorstwa) zagraniczne.
  • dostarczanie przedsiębiorcy informacji odpowiadających na jego potrzeby, na podstawie której będzie on mógł skorzystać z aktywnych instrumentów wsparcia eksportu, w obszarze: a) finansowym, b) usługowym, c) instytucjonalnym, ośrodków wsparcia eksporterów i inwestorów, tak w kraju jak i na rynkach zagranicznych, takich jak: agencje rządowe, placówki zagraniczne, izby gospodarcze, itp.
  • przygotowywanie raportów, sprawozdań itp. 

 

 

 

 

 

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe,
  • udokumentowana znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego na poziomie co najmniej B2, w tym znajomość słownictwa ekonomicznego, potwierdzona certyfikatem[1],
  • udokumentowane, minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe związane z pracą 
    w obszarze umiędzynarodowienia przedsiębiorstw,
  • znajomość aktualnych zagadnień gospodarczych w kraju, jak i w kontekście międzynarodowym,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet oprogramowania biurowego, Internet, poczta elektroniczna, sprawna obsługa baz danych), 
  • umiejętność szybkiego wyszukiwania danych,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność analitycznego myślenia, 
  • dokładność,
  • gotowość uczenia się,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • obywatelstwo polskie,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.

 

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne/prawnicze/handel zagraniczny/marketing,
  • udokumentowane, minimum roczne doświadczenie, w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy przedakcesyjnych, funduszy strukturalnych 
    i/lub budżetu państwa,
  • posiadanie doświadczenia i wiedzy z zakresu uwarunkowań prowadzenia działalności gospodarczej na poszczególnych rynkach,
  • znajomość specyfiki branż,
  • znajomość drugiego języka obcego. 

 

Kandydata powinna cechować (cechy i predyspozycje osobowościowe):

  • Umiejętność szybkiego wyszukiwania danych,
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Dokładność,
  • Gotowość uczenia się,
  • Łatwość nawiązywania kontaktów.

 

Wymagane dokumenty:

  • Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
  • List motywacyjny,
  • Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie
    o odbytych studiach),
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
  • Inne kserokopie dokumentów o posiadanym doświadczeniu, kwalifikacjach umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzających spełnienie wymagań koniecznych
    i dodatkowych,
  • Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był prawomocnie skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • Oświadczenie o:
  • pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • korzystania z pełni praw publicznych,
  • posiadaniu polskiego obywatelstwa,
  • spełnieniu innych wymogów zawartych w ogłoszeniu.

 

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa

2)    dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to adres e-mail: biuro@armsa.pl

3)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacyjnego

4)    odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych tylko na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające

5)    Pani/Pana dane osobowe w ramach realizacji procesu rekrutacyjnego przechowywane będą przez okres 4 lat 

6)    posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych

7)    ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 

8)    podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową uczestnictwa w procesie rekrutacyjnym.

 

 

W przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym aniżeli wynikający z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, z pozn. zm.) prosimy o zamieszczenie w przesyłanych dokumentach klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Agencję Rozwoju Mazowsza S.A., ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia  31 marca 2019 rokuw zamkniętych kopertach w biurze Agencji Rozwoju Mazowsza S.A., pocztą na adres: Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawalub na skrzynkę e-mail: coie@armsa.plz dopiskiem: „Nabór na stanowisko Ekspert PRO-EKSPORT”

 

 


[1]Certyfikat – zgodny z Załącznikiem nr 2 (pn. „Rodzaje dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego”) do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 218, poz. 1695).