- Ogłoszenia o Pracę
- Warszawa
- Ekspert w Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Ekspert w Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera
- Data publikacji:
- 21-01-2019
- Miejsce Pracy:
- Warszawa
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Poddziałanie 6.2.1 „Sieć Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów”
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA
z dnia 7 stycznia 2019 roku
Wiceprezes Zarządu Agencji Rozwoju Mazowsza S.A. z siedzibą:
ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa
Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Ekspert w Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera w ramach usługi PRO-EKSPORT
W pełnym wymiarze czasu pracy
Umowa na zastępstwo
Zakres wykonywanych zadań:
- dostarczanie zainteresowanym podmiotom informacji pozwalającym przedsiębiorcy na identyfikację rynku dla danego typu produktu/usługi i inwestycji poza granicę Polski.
- wyszukiwanie w dostępnych bazach danych (w kraju i za granicą) informacji na temat potencjalnych partnerów gospodarczych w eksporcie lub na temat efektów podjętej inwestycji na wybranym rynku zagranicznym i na podstawie zebranych informacji przekazanych przedsiębiorcy inicjowanie kontaktów z wybranymi przez przedsiębiorcę partnerami.
- pozyskiwanie i udostępnianie zainteresowanym przedsiębiorcom i grupom przedsiębiorstw informacji rynkowych
- gromadzenie i udostępnianie informacji odnośnie zasad przejmowania i łączenia się (fuzji) przedsiębiorstw, w tym także przez podmioty (przedsiębiorstwa) zagraniczne.
- dostarczanie przedsiębiorcy informacji odpowiadających na jego potrzeby, na podstawie której będzie on mógł skorzystać z aktywnych instrumentów wsparcia eksportu, w obszarze: a) finansowym, b) usługowym, c) instytucjonalnym, ośrodków wsparcia eksporterów i inwestorów, tak w kraju jak i na rynkach zagranicznych, takich jak: agencje rządowe, placówki zagraniczne, izby gospodarcze, itp.
- przygotowywanie raportów, sprawozdań itp.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe,
- udokumentowana znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego na poziomie co najmniej B2, w tym znajomość słownictwa ekonomicznego, potwierdzona certyfikatem[1],
- udokumentowane, minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe związane z pracą
w obszarze umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, - znajomość aktualnych zagadnień gospodarczych w kraju, jak i w kontekście międzynarodowym,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet oprogramowania biurowego, Internet, poczta elektroniczna, sprawna obsługa baz danych),
- umiejętność szybkiego wyszukiwania danych,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- dokładność,
- gotowość uczenia się,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- obywatelstwo polskie,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne/prawnicze/handel zagraniczny/marketing,
- udokumentowane, minimum roczne doświadczenie, w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy przedakcesyjnych, funduszy strukturalnych
i/lub budżetu państwa, - posiadanie doświadczenia i wiedzy z zakresu uwarunkowań prowadzenia działalności gospodarczej na poszczególnych rynkach,
- znajomość specyfiki branż,
- znajomość drugiego języka obcego.
Kandydata powinna cechować (cechy i predyspozycje osobowościowe):
- Umiejętność szybkiego wyszukiwania danych,
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Dokładność,
- Gotowość uczenia się,
- Łatwość nawiązywania kontaktów.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- List motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie
o odbytych studiach), - Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
- Inne kserokopie dokumentów o posiadanym doświadczeniu, kwalifikacjach umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzających spełnienie wymagań koniecznych
i dodatkowych, - Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był prawomocnie skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- Oświadczenie o:
- pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystania z pełni praw publicznych,
- posiadaniu polskiego obywatelstwa,
- spełnieniu innych wymogów zawartych w ogłoszeniu.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to adres e-mail: biuro@armsa.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacyjnego
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych tylko na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające
5) Pani/Pana dane osobowe w ramach realizacji procesu rekrutacyjnego przechowywane będą przez okres 4 lat
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową uczestnictwa w procesie rekrutacyjnym.
W przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym aniżeli wynikający z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, z pozn. zm.) prosimy o zamieszczenie w przesyłanych dokumentach klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Agencję Rozwoju Mazowsza S.A., ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 31 marca 2019 rokuw zamkniętych kopertach w biurze Agencji Rozwoju Mazowsza S.A., pocztą na adres: Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawalub na skrzynkę e-mail: coie@armsa.plz dopiskiem: „Nabór na stanowisko Ekspert PRO-EKSPORT”
[1]Certyfikat – zgodny z Załącznikiem nr 2 (pn. „Rodzaje dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego”) do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 218, poz. 1695).