- Ogłoszenia o Pracę
- HR Manager / Kierownik Działu Kadr
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Lepsza Praca
Lepsza Praca (certyfikat 13858) to polska firma specjalizująca się w rekrutacjach na stanowiska techniczne, handlowe i menedżerskie – głównie dla sektora przemysłowego. Prezentowane przez nas oferty pracy, dotyczą zatrudnienia wyłącznie po stronie klienta, na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menedżerskiego.
HR Manager / Kierownik Działu Kadr
- Data publikacji:
- 11-09-2018
- Miejsce Pracy:
- Opole, Lubliniec, Tarnowskie Góry
Dla naszego klienta poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko:
HR Manager / Kierownik Działu Kadr
Opole, Lubliniec, Tarnowskie Góry
Obowiązki:
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);
- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;
- sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców;
- sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;
- rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;
- sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;
- rozliczanie delegacji pracowniczych;
- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
- ewidencja zwolnień lekarskich;
- nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;
- organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;
- udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
- prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
- sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;
- pozyskiwanie nowych pracowników;
- współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji)
- planowanie ścieżki rozwoju pracowników;
- organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP.
Wymagania:
- Wieloletnie doświadczenie w zakresie HR,
- Dyplom ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, zarządzania, marketingu,
- Język angielski na poziomie dobrym w mowie i piśmie,
- Umiejętność zarządzania kapitałem ludzkim,
- Szczególne umiejętności interpersonalne.
Osoby zainteresowane, proszone są o wysłanie dokumentów aplikacyjnych, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.