Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Lepsza Praca
Lepsza Praca (certyfikat 13858) to polska firma specjalizująca się w rekrutacjach na stanowiska techniczne, handlowe i menedżerskie – głównie dla sektora przemysłowego. Prezentowane przez nas oferty pracy, dotyczą zatrudnienia wyłącznie po stronie klienta, na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menedżerskiego.

HR Manager / Kierownik Działu Kadr

  • Data publikacji:
  • 11-09-2018
  • Miejsce Pracy:
  • Opole, Lubliniec, Tarnowskie Góry

Dla naszego klienta poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko:

HR Manager / Kierownik Działu Kadr

Opole, Lubliniec, Tarnowskie Góry

 

 

Obowiązki:

  • prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);
  • sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;
  • sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców;
  • sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;
  • rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;
  • sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;
  • rozliczanie delegacji pracowniczych;
  • sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
  • ewidencja zwolnień lekarskich;
  • nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;
  • organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;
  • udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
  • prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
  • sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;
  • pozyskiwanie nowych pracowników;
  • współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji)
  • planowanie ścieżki rozwoju pracowników;
  • organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP.

 

 

Wymagania:

  • Wieloletnie doświadczenie w zakresie HR,
  • Dyplom ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, zarządzania, marketingu,
  • Język angielski na poziomie dobrym w mowie i piśmie,
  • Umiejętność zarządzania kapitałem ludzkim,
  • Szczególne umiejętności interpersonalne.

 

Osoby zainteresowane, proszone są o wysłanie dokumentów aplikacyjnych, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.