Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

UM st. Warszawa
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa

Inspektor ds. wdrażania Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w Wydziale Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Biura Funduszy Europejskich i Polityki Rozwoju (Umowa o pracę na czas określony - na czas realizacji projektu. Przewidywany czas trwania p

Termin składania dokumentów: 12 października  2020 r. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Główne odpowiedzialności:
  • Zapewnienie prawidłowego stosowania  procedur tworzących system zarządzania i kontroli w ramach Instytucji Pośredniczącej ds. Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla RPO WM 2014-2020 oraz bieżąca współpraca z innymi instytucjami tworzącymi system wdrażania RPO WM 2014-2020.   

 

Charakterystyka pracy:
  • Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem i koordynacją wykorzystania dotacji na wsparcie wdrożenia instrumentu ZIT w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, w tym Przygotowywanie projektów budżetu na obsługę prac instytucji ZIT WOF i rozliczanie wydatków z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.
  • Obsługa zlecania i rozliczania zamówień zewnętrznych na potrzeby instytucji ZIT WOF i Instytucji Pośredniczącej.
  • Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji powstałej w wyniku realizacji zadań Wydziału.
  • Wyliczanie podziału kosztów wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń pracowników, których wynagrodzenia są współfinansowane ze środków funduszy europejskich zatrudnionych w Urzędzie m.st. Warszawy, zgodnie z wymogami właściwych wytycznych i zasad realizacji projektów w ramach, których dokonywane są rozliczenia.
  • Współpraca w zakresie zadań Wydziału z biurami i jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy, z urzędami administracji publicznej, w tym w szczególności z Ministerstwem obsługującym Ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego, Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego oraz z innymi instytucjami zaangażowanymi w proces wdrażania instrumentu ZIT.
  • Praca na stanowisku związana ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: przepisów prawnych z zakresu ustawy o pracownikach samorządowych, samorządzie gminnym, samorządzie powiatowym, o ustroju m.st. Warszawy, informacji publicznej, ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, zasadach prowadzenia polityki rozwoju, zamówień publicznych, prawa administracyjnego, prawa cywilnego, prawa pracy.

Na stanowisku wymagana jest również wiedza z zakresu struktury i porządku prawnego UE oraz funduszy europejskich oraz wytycznych, procedur oraz innych wymogów dotyczących funduszy europejskich.

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w podjazdy oraz windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim.  W budynku na parterze znajduje się toaleta dostosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Drzwi do pomieszczenia uniemożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim. W pomieszczeniu pracy dojścia i przejścia ograniczają poruszanie się wózkiem inwalidzkim.

Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z: pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, kontaktem z różnymi jednostkami i instytucjami, wyjazdami służbowymi, przemieszczaniem się w budynku i poza nim. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
  • wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
  • minimum 3-letni staż pracy,
  • doświadczenie zawodowe minimum 2 lata w zakresie:

-      przygotowywania, realizacji oraz rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE, lub

-      przygotowywania dokumentów programowych lub wdrożeniowych w ramach programów współfinansowanych przez UE, lub

-      monitoringu lub ewaluacji projektów w ramach programów współfinansowanych przez UE, lub

-      ewaluacji strategicznych lub operacyjnych dokumentów programujących rozwój na poziomie lokalnym, regionalnym lub krajowym,

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej,
  • wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, komunikacja, samodzielność, sumienność, współpraca, dążenie do rezultatów.

 

 

 

Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu administracji, polityki społecznej, gospodarki przestrzennej, europeistyki, geografii ekonomicznej, socjologii,
  • doświadczenie zawodowe minimum 3 lata w zakresie:

-         monitoringu lub ewaluacji działań/poddziałań priorytetowych wchodzących w skład NSRO, lub

-         programowania rozwoju, lub

-         ocenie projektów zgłaszanych do dofinansowania ze środków UE.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych minimum I stopnia,
  • kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 3-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1282),
  • odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń: o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia.

Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów dostępne są na stronie Urzędu m.st. Warszawy pod adresem: https://erekrutacje-bip.um.warszawa.pl/procedura.php

Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji urzędu dostępnego na stronie internetowej www.bip.warszawa.pl

https://erekrutacje-bip.um.warszawa.pl/

Nr ref. ogłoszenia:  UM/4105/2020/FE/PPI.

Kandydatom niemającym możliwości skorzystania z Internetu, urząd/urząd dzielnicy umożliwi dostęp do Internetu i złożenia aplikacji drogą elektroniczną, w swoich siedzibach: Urząd m.st. Warszawy (pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa, piętro 7, punkt obsługi klienta) oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.