Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

CPL Jobs
Zawsze chciałeś rozwijać swój potencjał w jednej z najbardziej rozpoznawalnych międzynarodowych firm i pracować z najbardziej znaczącymi klientami na świecie? Masz taką okazję, nie przegap jej!

Inżynier drugiej linii wsparcia technicznego

  • Data publikacji:
  • 19-09-2017
  • Miejsce Pracy:
  • Kraków

Obowiązki:

  • obsługa klienta biznesowego na drugiej linii wsparcia technicznego dla systemów ERP (Salesforce, Oracle Projects, Oracle EBS-SCM),
  • zarządzanie zgłoszeniami o priorytecie P1 i P2,
  • przygotowywanie raportów dotyczących zgłoszeń, analiza i prezentacja trendów zgłoszeń (największe incydenty, przyczyny i rozwiązania),
  • codzienne wsparcie dla zespołu inżynierów  i wyznaczanie priorytetu zgłoszeń,
  • projektowanie i opracowywanie narzędzi monitorujących aplikacje.

Wymagania:

  • ukończone studia pierwszego stopnia,
  • minimum 2 lata doświadczenia jako developer lub specjalista ds. wsparcia,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1),
  • znajomość PL/SQL lub Java EE oraz produktów Microsoft Office,
  • znajomość systemu ERP, Oracle EBS moduł SCM jako atut,
  • mile widziane doświadczenie w obszarze wsparcia dla międzynarodowych klientów.

Oferujemy:

  • umowa o pracę lub samozatrudnienie (B2B),
  • opieka medyczna, ubezpieczenie,
  • pakiet MyBenefit – karta Multisport, bilety do kina, cafeteria,
  • atrakcyjny pakiet treningowy,
  • możliwosć korzystania z karty kredytowej,
  • dynamiczne i międzynarodowe środowiko pracy.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku angielskim na adres: marcelina.wierzbicka@cpljobs.pl. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.