Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

PCC Poland

Kontakt z urzędnikami - praca zdalna

Data publikacji:
16.10.2020
Miejsce Pracy:
Gdynia, Częstochowa, Radom, Toruń, Sosnowiec, Kielce, Rzeszów, Gliwice, Zabrze, Olsztyn, Bielsko-Biała, Bytom, Zielona Góra, Rybnik, Ruda Śląska, Opole, Tychy, Gorzów Wielkopolski, Płock, Dąbrowa Górnicza, Elbląg, Wałbrzych, Włocławek, Tarnów, Chorzów, Ko
Branża:
Administracja biurowa
Stanowisko:
Telemarketer

Na początku chcemy Ci się przedstawić, dzięki temu będziesz wiedział czy chcesz czytać nasze ogłoszenie czy nie.

Jesteśmy firmą, która od 10 lat organizuje praktyczne szkolenia dla urzędników administracji publicznej. Nasze szkolenia są wprost dostosowane do potrzeb urzędników, ponieważ nasz Dział Badań i Rozwoju wnikliwie bada te potrzeby. Z sukcesem przetrwaliśmy pierwszą falę kryzysu spowodowanego wybuchem pandemii koronawirusa, bardzo szybko przekształcając formę prowadzenia szkoleń ze stacjonarnej na szkolenia online.

Byłoby nam bardzo miło gdybyś dołączył do naszego zespołu :)
_____________________________________________________________

Oferujemy:

-komfortowe warunki pracy w systemie home office (praca zdalna)
-zapewniamy Ci opiekę merytoryczną oraz administracyjną
-szkolenie - zdobędziesz wiedzę, która da Ci możliwość zarabiania pieniędzy i dzięki któremu już pierwszego dnia przystąpisz do pracy (szkolenie wdrażające również przeprowadzane jest zdalnie)
-umowę o współpracę lub umowę zlecenie
-przez pierwsze 3 miesiące pracy bonus do 1500 zł brutto miesięcznie
-wysokie premie za skuteczność
-bardzo wysokie wynagrodzenie prowizyjne
-narzędzia do pracy; nowoczesny system, aplikacje do wykonywania połączeń oraz -pocztę służbową - potrzebujesz tylko komputera z podłączeniem do Internetu i słuchawek z mikrofonem
-gotową bazę klientów i profesjonalnie przygotowane treści merytoryczne, które będziesz wysyłał naszym klientom
-wolne weekendy i popołudnia (praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:00)

Do Twoich głównych zadań, będzie należało promowanie naszych szkoleń w środowisku administracji publicznej.

Dobrze by było gdybyś:
-znał obsługę pakietu MS Office (przede wszystkim Word i PDF, obsługę poczty elektronicznej)
-miał doświadczenie w kontaktach z klientami i w sprzedaży produktów lub doświadczenie w telemarketingu
-był dyspozycyjny w wymiarze min. 5 h dziennie (może być więcej) w pierwszej połowie dnia
-miał chęci i zaangażowania w powierzone obowiązki
-miał doświadczenie w pracy na prowizji (obligatoryjnie)
-był zdyscyplinowany i potrafił organizować pracę własną

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, lubiącą rozmawiać z ludźmi i cenisz sobie możliwość pracy bez wychodzenia z domu aplikuj do nas :)