Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Smart-HR
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży automotive, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator ds. obsługi klienta z językiem francuskim

  • Data publikacji:
  • 20-04-2018
  • Miejsce Pracy:
  • Sosnowiec

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży automotive, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:


Koordynator ds. obsługi klienta z językiem francuskim


Miejsce pracy: Sosnowiec

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wspieranie przydzielonej grupy kluczowych francuskich i belgijskich klientów firmy w zakresie całego procesu - od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu,
  • Przyjmowanie i obsługę zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy,
  • Ścisłą współpracę z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym we Francji/Belgii w zakresie zamówień i bieżącej obsługi klienta oraz współpracę z innymi działami firmy na całym świecie - magazynami wysyłkowymi, planowaniem dostaw, planowaniem popytu, zespołem ds. transportu, produkcją,
  • Analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień,
  • Uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach.


Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Biegłej znajomości języka francuskiego,
  • Dobrej znajomość języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację (język korporacyjny),
  • Wykształcenia wyższego,
  • Umiejętności szybkiego uczenia się i samodzielności oraz umiejętności pracy w zespole,
  • Doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta niemieckiego w centrum usług biznesowych, centrum logistycznym lub firmie międzynarodowej będzie dodatkowym atutem.

 

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego, m.in. szkolenia wprowadzające – system SAP, procesy, procedury, produkty oraz inne sprzyjające doskonaleniu swoich umiejętności,
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu,
  • Elastyczny system czasu pracy i realną ścieżkę kariery.

 

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres mailowy:
praca@smart-hr.pl

(W temacie wiadomości proszę wpisać nazwę stanowiska)

www.smart-hr.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez SMART-HR z siedzibą w Katowicach, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych  (Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Posiadamy wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 9901.