- Ogłoszenia o Pracę
- Szczecin
- Manadżer salonu adidas - zastępstwo (min 1 rok)
Manadżer salonu adidas - zastępstwo (min 1 rok)
**KLUCZOWE OBOWIĄZKI:**
- Odpowiada za wyniki sklepu i zapewnia, że zespół jest świadomy wskaźników KPI oraz wie, jak przyczyniać się do maksymalizacji sprzedaży i minimalizacji strat
- Rozwiązuje zidentyfikowane obszary wymagające poprawy w sklepie, angażując Menedżera Regionalnego lub innych partnerów z Działu Wsparcia Sprzedaży w razie potrzeby
- Przewodzi standardom obsługi CONNECT-ENGAGE-INSPIRE, maksymalizując czas spędzany na sprzedaży i kierując członkami zespołu na sali sprzedaży
- Planowanie grafiku pracowników w celu odpowiedniej obsługi klientów, zwiększenia sprzedaży i realizacji zadań
- Zapewnia zgodność sklepu z przepisami prawnymi i finansowymi
- Jest ambasadorem marki, zapewniając realizację standardów i dyrektyw marki w sklepie
- Zapewnia, że wszyscy członkowie zespołu są przeszkoleni w zakresie podstawowej i sezonowej wiedzy o marce i produktach
- Kieruje zespołem i poprawia sposób, w jaki łączymy klientów z odpowiednimi narzędziami cyfrowymi i omnichannel, aby zapewnić płynne doświadczenie zakupowe dla konsumentów
- Zarządza wszystkimi operacjami sklepu w sposób systematyczny i efektywny, zgodnie z ustalonymi politykami i procedurami
- Zapewnia, że wszystkie ustalone standardy Visual Merchandising i Komunikacji w Sklepie są konsekwentnie realizowane i utrzymywane w sklepie
- Zapewnia, że dostawy towarów są przetwarzane w dniu ich przyjazdu i cała oferta produktów sklepu jest natychmiast dostępna i łatwo dostępna dla klientów na bieżąco
- Zapewnia, że transakcje kasowe są przetwarzane szybko i dokładnie, a wszystkie obowiązujące polityki i procedury zapobiegania stratom są przestrzegane
- Przestrzega wszystkich operacyjnych polityk i procedur oraz zapewnia, że członkowie zespołu również ich przestrzegają
- Wprowadza ulepszenia do operacji i procesów przyczyniających się do wyników sklepu
- Zawsze działa z myślą o zespole, w pełni szanując wszystkich kolegów i aktywnie przyczyniając się do tworzenia miejsca pracy, które jest inkluzywne i przyjazne dla wszystkich
- Zarządza rekrutacją i szkoleniem członków zespołu sklepu
- Zapewnia, że wszystkie polityki i procedury HR są przestrzegane
- Tworzy kulturę wysokiej wydajności poprzez kierowanie i coaching zespołu, ustalanie jasnych oczekiwań, analizę wyników i udzielanie odpowiednich i szybkich informacji zwrotnych, w tym aktywne zarządzanie słabymi wynikami
- Identyfikuje i rozwija wybranych silnych pracowników z potencjałem do wzrostu wzdłuż Ścieżki Kariery Sprzedaży Detalicznej
---
**Umiejętności i Doświadczenie:**
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w środowisku detalicznym zorientowanym na klientów i/lub komercyjnym w branży sportowej i/lub modowej
- Co najmniej 1 rok doświadczenia jako Kierownik Sklepu lub co najmniej 18 miesięcy doświadczenia w zespole zarządzającym sklepem
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Zdolność do coachingu i rozwoju kolegów
- Skoncentrowanie na procesach i kliencie
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
kontakt: justyna.galka-bardakdjian@kornferry.com
Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa
- Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
- Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
- Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
- Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń