Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Firma Contact Center Outsourcing

Obsługa Klienta - infolinia przychodząca

  • Data publikacji:
  • 29-08-2018
  • Miejsce Pracy:
  • Kraków


Firma Contact Center Outsourcing od wielu lat specjalizuje się w zakresie usług związanych z obsługą Klienta opartą o nowoczesnych technologiach teleinformatycznych.
W związku z rozwojem jednego z Naszych projektów poszukujemy Kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta - infolinia przychodządza ( odbieranie połączeń )

Zakres Twoich obowiązków :

- Udzielanie Klientom informacji nt. świadczonych usług.
- Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń .
- Pomoc w rozwiązaniu problemu z jakim dzwoni Klient.
- Obsługa korespondencji mailowej.
- Profesjonalna obsługa Klienta zgodnie z wyznaczonymi stadardami firmy.

Nasza propozycja :

- Elastyczne godziny pracy dopasowane do Twoich potrzeb
- Stała stawka godzinowa - 14zł/H plus premię uznaniowe.
- Dogodna lokalizacja biura w centrum Krakowa
- Szkolenia przygotowujące, obejmujące wiedzę merytoryczną oraz techniki, procedury związane z Obsługą Klienta
- Możliwość rozwoju i awansu strukturalnego

Jakie mamy wymagania ?
- Dyspozycyjność min. 30H w tygodniu
- Dobra dykcja
- Obsługa komputera
- Komunikatywność i kultura osobista
- Zaangażowanie do zadań, które Ci powierzymy


Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV wraz ze zgodną na przetwarzanie danych osobowych za pomocą formularza kontaktowego.
Treść zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.