Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Conture

OFFICE ASSISTANT

Agencja Content Marketingu i Copywritingu Conture do swojego zespołu poszukuje pracownika na stanowisko: 

OFFICE ASSISTANT

 

Dołącz do nas!

 

Lubisz pracę z ludźmi, a jednocześnie działasz jak szwajcarski zegarek? Doceniasz nowinki technologiczne i wierzysz, że automatyzacja działań to klucz do sukcesu? Świetnie! Jeśli do tego porządek i samodzielność to Twoje drugie imię, idealnie pasujesz do naszego zespołu!

 

Odezwij się do nas już dziś! Przeprowadzimy Cię przez szybki i przejrzysty proces rekrutacji i ani się obejrzysz, a już będziesz odpisywać na pierwszą wiadomość z maila w domenie Conture!

 

Profil kandydata — co doceniamy najbardziej?

  • Wiedzę związaną z obszarem content marketingu i copywritingu,

  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej, 

  • biegłą obsługę narzędzi systemowych — stawiamy na automatyzację i nowoczesne rozwiązania,

  • umiejętności analityczne,

  • samodzielność, odpowiedzialność i dobrą organizację pracy,

  • przejmowanie inicjatywy, swobodę w komunikacji i nawiązywaniu kontaktów,

  • wielozadaniowość i sprawne działanie pod presją czasu — lubimy, jak się dzieje,

  • ustalanie priorytetów oraz skuteczne realizowanie powierzonych zadań.

Dodatkowo zaplusujesz, jeżeli:

  • posiadasz doświadczenie w pracy w agencji,

  • znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym,

  • praca w branży marketingowej nie jest Ci obca.

Jakie będą Twoje obowiązki?

  • Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Copywriterami i Korektorami,

  • dbanie o właściwy i terminowy obieg dokumentów oraz przepływ informacji, 

  • bieżąca obsługa poczty e-mail: sprawne odpowiadanie na pytania współpracowników i skuteczne rozwiązywanie problemów,

  • porządkowanie zadań administracyjnych i weryfikowanie zestawień, 

  • obsługa zleceń zgodnie ze standardami firmy,

  • kontrola terminów realizacji zadań zespołu kreatywnego,

  • współpraca i wsparcie pozostałych działów firmy: rekrutacji, sprzedaży, kreatywnego i HR,

  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy,

  • działanie z narzędziami systemowymi.

Co chcemy Ci zaoferować?

  • Współpracę w pełnym zakresie na podstawie umowy cywilnoprawnej oraz możliwość stałego zatrudnienia (w godzinach 9:00-17:00).

  • Pracę w 100% zdalną.

  • Dodatkowy wolny dzień w dniu urodzin — możesz świętować je tak, jak lubisz. :)

  • Dbamy też o Twój relaks po pracy, dlatego zapewniamy subskrypcję Disney + i Empik GO.

  • Rozmowy rozwojowe z wykorzystaniem testu talentów Gallupa — chcemy wiedzieć, jak najlepiej wykorzystać Twój potencjał!

  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi — m.in. Livespace, Trello, Hrappka, G Suite.

  • Współpracę w zakresie realizowania projektów dla największych marek i liderów e-commerce.

  • Onboarding oraz bieżące wsparcie. 

  • Cykliczne spotkania integracyjne — lubimy razem świętować.

  • Możliwość rozwoju i awansu.

  • Luźną i swobodną komunikację w pracy.

Wiemy, że to praca dla Ciebie! Uzupełnij formularz aplikacyjny wraz z:

  • CV z numerem kontaktowym oraz adresem e-mail,

  • oczekiwaniami finansowymi,

  • informacją o swojej dyspozycyjności i możliwości rozpoczęcia współpracy.

Zaaplikuj przez link: 

https://aplikuj.hrappka.pl/oferta/Office-Assistant/74019