- Ogłoszenia o Pracę
- OFFICE ASSISTANT
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
OFFICE ASSISTANT
- Data publikacji:
- 20-07-2022
- Miejsce Pracy:
- zdalna
- Stanowisko:
- Pracownik Biurowy
Agencja Content Marketingu i Copywritingu Conture do swojego zespołu poszukuje pracownika na stanowisko:
OFFICE ASSISTANT
Dołącz do nas!
Lubisz pracę z ludźmi, a jednocześnie działasz jak szwajcarski zegarek? Doceniasz nowinki technologiczne i wierzysz, że automatyzacja działań to klucz do sukcesu? Świetnie! Jeśli do tego porządek i samodzielność to Twoje drugie imię, idealnie pasujesz do naszego zespołu!
Odezwij się do nas już dziś! Przeprowadzimy Cię przez szybki i przejrzysty proces rekrutacji i ani się obejrzysz, a już będziesz odpisywać na pierwszą wiadomość z maila w domenie Conture!
Profil kandydata — co doceniamy najbardziej?
-
Wiedzę związaną z obszarem content marketingu i copywritingu,
-
doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej,
-
biegłą obsługę narzędzi systemowych — stawiamy na automatyzację i nowoczesne rozwiązania,
-
umiejętności analityczne,
-
samodzielność, odpowiedzialność i dobrą organizację pracy,
-
przejmowanie inicjatywy, swobodę w komunikacji i nawiązywaniu kontaktów,
-
wielozadaniowość i sprawne działanie pod presją czasu — lubimy, jak się dzieje,
-
ustalanie priorytetów oraz skuteczne realizowanie powierzonych zadań.
Dodatkowo zaplusujesz, jeżeli:
-
posiadasz doświadczenie w pracy w agencji,
-
znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym,
-
praca w branży marketingowej nie jest Ci obca.
Jakie będą Twoje obowiązki?
-
Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Copywriterami i Korektorami,
-
dbanie o właściwy i terminowy obieg dokumentów oraz przepływ informacji,
-
bieżąca obsługa poczty e-mail: sprawne odpowiadanie na pytania współpracowników i skuteczne rozwiązywanie problemów,
-
porządkowanie zadań administracyjnych i weryfikowanie zestawień,
-
obsługa zleceń zgodnie ze standardami firmy,
-
kontrola terminów realizacji zadań zespołu kreatywnego,
-
współpraca i wsparcie pozostałych działów firmy: rekrutacji, sprzedaży, kreatywnego i HR,
-
budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
-
działanie z narzędziami systemowymi.
Co chcemy Ci zaoferować?
-
Współpracę w pełnym zakresie na podstawie umowy cywilnoprawnej oraz możliwość stałego zatrudnienia (w godzinach 9:00-17:00).
-
Pracę w 100% zdalną.
-
Dodatkowy wolny dzień w dniu urodzin — możesz świętować je tak, jak lubisz. :)
-
Dbamy też o Twój relaks po pracy, dlatego zapewniamy subskrypcję Disney + i Empik GO.
-
Rozmowy rozwojowe z wykorzystaniem testu talentów Gallupa — chcemy wiedzieć, jak najlepiej wykorzystać Twój potencjał!
-
Dostęp do nowoczesnych narzędzi — m.in. Livespace, Trello, Hrappka, G Suite.
-
Współpracę w zakresie realizowania projektów dla największych marek i liderów e-commerce.
-
Onboarding oraz bieżące wsparcie.
-
Cykliczne spotkania integracyjne — lubimy razem świętować.
-
Możliwość rozwoju i awansu.
-
Luźną i swobodną komunikację w pracy.
Wiemy, że to praca dla Ciebie! Uzupełnij formularz aplikacyjny wraz z:
-
CV z numerem kontaktowym oraz adresem e-mail,
-
oczekiwaniami finansowymi,
-
informacją o swojej dyspozycyjności i możliwości rozpoczęcia współpracy.
Zaaplikuj przez link:
https://aplikuj.hrappka.pl/oferta/Office-Assistant/74019