Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Grupa Interchange
Międzynarodowa, dynamicznie rozwijająca się spółka działająca na rynku usług finansowych poszukuje osób na stanowisko:

OFFICE ASSISTANT / ASYSTENT/-KA BIURA

  • Data publikacji:
  • 08-06-2018
  • Miejsce Pracy:
  • Miejsce pracy: Warszawa, centrum

  OFFICE ASSISTANT / ASYSTENT/-KA BIURA Miejsce pracy: Warszawa, centrum Region: mazowiecki Opis stanowiska: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz zapewnienie płynnego obiegu informacji w firmie; zamawianie materiałów biurowych; rejestracja, weryfikacja i opisywanie faktur przychodzących; wspieranie prac administracyjnych biura; archiwizacja dokumentów; wsparcie w bieżących zadaniach zespołu; samodzielna realizacja zleconych projektów; Wymagania: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – minimum ½ roku – warunek konieczny; dobra znajomość języka angielskiego znajomość obsługi pakietu MS Office; komunikatywność; zaangażowanie; umiejętność analitycznego myślenia; obowiązkowość, staranność, dokładność; dobra organizacja pracy własnej; odporność na stres. Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat; możliwość awansu; prywatną opiekę medyczną; wszelkie niezbędne narzędzia pracy; zdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie działającej na rynku finansowym; możliwość poszerzenia wiedzy i rozwijania umiejętności; prywatną opiekę medyczną, karty multisport Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV, klikając APLIKUJ. Informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).”