Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Grupa Interchange
Międzynarodowa, dynamicznie rozwijająca się spółka działająca na rynku usług finansowych poszukuje osób na stanowisko:

OFFICE ASSISTANT / ASYSTENT/-KA BIURA

  • Data publikacji:
  • 08-06-2018
  • Miejsce Pracy:
  • Miejsce pracy: Warszawa, centrum

OFFICE ASSISTANT / ASYSTENT/-KA BIURA

Miejsce pracy: Warszawa, centrum

Region: mazowiecki

Opis stanowiska:

  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz zapewnienie płynnego obiegu informacji w firmie;
  • zamawianie materiałów biurowych;
  • rejestracja, weryfikacja i opisywanie faktur przychodzących;
  • wspieranie prac administracyjnych biura;
  • archiwizacja dokumentów;
  • wsparcie w bieżących zadaniach zespołu;
  • samodzielna realizacja zleconych projektów;

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – minimum ½ roku – warunek konieczny;
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • komunikatywność;
  • zaangażowanie;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • obowiązkowość, staranność, dokładność;
  • dobra organizacja pracy własnej;
  • odporność na stres.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
  • możliwość awansu;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • wszelkie niezbędne narzędzia pracy;
  • zdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie działającej na rynku finansowym;
  • możliwość poszerzenia wiedzy i rozwijania umiejętności;
  • prywatną opiekę medyczną, karty multisport

 

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).”