- Ogłoszenia o Pracę
- OFFICE ASSISTANT / ASYSTENT/-KA BIURA
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Grupa Interchange
Międzynarodowa, dynamicznie rozwijająca się spółka działająca na rynku usług finansowych poszukuje osób na stanowisko:
OFFICE ASSISTANT / ASYSTENT/-KA BIURA
- Data publikacji:
- 08-06-2018
- Miejsce Pracy:
- Miejsce pracy: Warszawa, centrum
OFFICE ASSISTANT / ASYSTENT/-KA BIURA
Miejsce pracy: Warszawa, centrum
Region: mazowiecki
Opis stanowiska:
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz zapewnienie płynnego obiegu informacji w firmie;
- zamawianie materiałów biurowych;
- rejestracja, weryfikacja i opisywanie faktur przychodzących;
- wspieranie prac administracyjnych biura;
- archiwizacja dokumentów;
- wsparcie w bieżących zadaniach zespołu;
- samodzielna realizacja zleconych projektów;
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – minimum ½ roku – warunek konieczny;
- dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- komunikatywność;
- zaangażowanie;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- obowiązkowość, staranność, dokładność;
- dobra organizacja pracy własnej;
- odporność na stres.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
- możliwość awansu;
- prywatną opiekę medyczną;
- wszelkie niezbędne narzędzia pracy;
- zdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie działającej na rynku finansowym;
- możliwość poszerzenia wiedzy i rozwijania umiejętności;
- prywatną opiekę medyczną, karty multisport
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).”