Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Librus spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Librus stale się rozwija! Rozwijamy swoje produkty oraz swój zespół - szukamy kogoś kto do niego dołączy!

Pracownik działu Help Desk (IT)

  • Data publikacji:
  • 03-09-2018
  • Miejsce Pracy:
  • Katowice

Poszukiwany! Poszukiwana!

Pracownik działu Help Desk (IT)

Nr ref.: HD/16/2018

Miejsce pracy: Katowice

Lubisz rozmawiać z ludźmi i nawet największemu laikowi potrafisz wytłumaczyć, jak działa komputer?
Dołącz do naszego zespołu – pomagaj użytkownikom wykorzystywać nasze narzędzia informatyczne w ich codziennej pracy!

Pracując z nami, będziesz miał okazję:

  • odpowiadać na maile i telefony od naszych klientów, którzy szukają pomocy w obsłudze naszych systemów
  • współpracować z zespołem programistów
  • pomagać pracownikom firmy, gdy ich komputery odmawiają posłuszeństwa
  • jeśli będziesz mieć ochotę – wspierać inne, ciekawe dla Ciebie projekty (np. testowanie systemów, tworzenie FAQ, szkolenie z naszych rozwiązań nowych pracowników)

Wyślij nam swoje CV, jeśli…

  • masz wykształcenie wyższe (lub jeszcze studiujesz zaocznie)
  • interesujesz się branżą IT
  • masz wiedzę techniczna dotyczącą sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • dobrze radzisz sobie ze słowem pisanym
  • a w świecie idealnym – pracowałeś już w dziale Help Desk/obsłudze Klienta

Od siebie oferujemy:

  • pracę od poniedziałku do piątku na jedną ranną zmianę
  • rosnący pakiet benefitów pracowniczych
  • no i umowę o pracę rzecz jasna

Zainteresowany/a? Wyślij CV na praca@librus.pl – w temacie wpisz HD/16/2018

Odwiedź też naszą stronę http://www.librus.pl/kariera/