- Ogłoszenia o Pracę
- Warszawa
- Recepcjonista/recepcjonistka
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Recepcjonista/recepcjonistka
- Data publikacji:
- 30-05-2019
- Miejsce Pracy:
- Warszawa
- Wynagrodzenie:
- od 3000 zł netto miesięczne
- Stanowisko:
- Recepcjonistka
Centrum Medyczne dr Ignaciuk i Partnerzy to placówka medycyny estetycznej, która opiera się na dbaniu o bezpieczeństwo pacjenta, zespole najbardziej doświadczonych lekarzy w Polsce i najbardziej zaawansowanych technologiach. Zespół tworzą lekarze medycyny estetycznej wykładający w kraju i zagranicą, autorzy wielu publikacji, certyfikowani lekarze medycyny estetycznej, należący do Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging oraz management, wprowadzający do firmy rozwiązania, które utrzymują jej standard na najwyższym światowym poziomie. W związku z rozwojem zakresu usług do naszej kliniki, zlokalizowanej w Warszawie, w Śródmieściu, poszukujemy:
Recepcjonistka/Recepcjonista
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez Klinikę, profesjonalną bieżącą obsługę pacjenta, udzielanie podstawowych informacji na temat wykonywanych procedur medycznych oraz sumienne wykonywanie prac administracyjno – biurowych.
Obowiązki:
- Telefoniczne rejestrowanie oraz informowanie pacjentów
- Dokonywanie wpisów do terminarza, prowadzenie dokumentacji medycznej, informowanie o niej pacjentów i personelu
- Prowadzenie terminarza w formie elektronicznej
- Obsługa pacjenta
- Obsługa recepcji
- Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji
- Bieżące prace administracyjne
- Ewidencja i nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów, korespondencji i informacji w firmie
- Współpraca z lekarzami i pozostałym personelem medycznym
- Wsparcie w prowadzeniu sekretariatu Podyplomowej Szkoły Medycyny Estetycznej http://www.psme.waw.pl/
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Wysoka kultura osobista i empatia
- Elokwencja i pogodne usposobienie
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Mile widziane doświadczenie w branży medycznej
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Punktualność
- Dobra organizacja pracy
- Dobra znajomość środowiska Ms Office
- Dobra znajomość obsługi komputera
Dodatkowym autem będzie lekkie pióro i umiejętność redagowania tekstów oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji.
Mile widziane osoby w każdym wieku.
Co oferujemy:
- Pracę na pełny etat – umowa o pracę lub inna preferowana przez kandydata forma zatrudnienia
- Wynagrodzenie: od 3000 zł netto/mc
- Możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń zawodowych
- Samodzielność w działaniu
- Przyjazną atmosferę w ciekawym, ambitnym i ciągle rozwijającym się zespole
- Szereg szkoleń z zakresu customer relations
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z klauzulą na adres: biuro@com-and-media.pl
Przed rozmową kwalifikacyjną konieczne jest zapoznanie się z usługami oferowanymi przez klinikę.