Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Centrum Medyczne dr Ignaciuk i Partnerzy
W związku z rozwojem zakresu usług do naszej kliniki, zlokalizowanej w Warszawie, w Śródmieściu, poszukujemy recepcjonistki/recepcjonisty

Recepcjonista/recepcjonistka

  • Data publikacji:
  • 30-05-2019
  • Miejsce Pracy:
  • Warszawa
  • Wynagrodzenie:
  • od 3000 zł netto miesięczne
  • Stanowisko:
  • Recepcjonistka

Centrum Medyczne dr Ignaciuk i Partnerzy to placówka  medycyny estetycznej, która opiera się na dbaniu o bezpieczeństwo pacjenta,  zespole najbardziej doświadczonych lekarzy w Polsce i najbardziej zaawansowanych technologiach. Zespół tworzą lekarze medycyny estetycznej wykładający w kraju i zagranicą, autorzy wielu publikacji, certyfikowani lekarze medycyny estetycznej, należący do Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging oraz management, wprowadzający do firmy rozwiązania, które utrzymują jej standard na najwyższym światowym poziomie. W związku z rozwojem zakresu usług do naszej kliniki, zlokalizowanej w Warszawie, w Śródmieściu, poszukujemy:

Recepcjonistka/Recepcjonista

Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

Osoba zatrudniona  będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez Klinikę, profesjonalną bieżącą obsługę pacjenta, udzielanie podstawowych informacji na temat wykonywanych procedur medycznych oraz sumienne wykonywanie prac administracyjno – biurowych.

Obowiązki:

  • Telefoniczne rejestrowanie oraz informowanie pacjentów
  • Dokonywanie wpisów do terminarza, prowadzenie dokumentacji medycznej, informowanie o niej pacjentów i personelu
  • Prowadzenie terminarza w formie elektronicznej
  • Obsługa pacjenta
  • Obsługa recepcji
  • Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji
  • Bieżące prace administracyjne
  • Ewidencja i nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów, korespondencji i informacji w firmie
  • Współpraca z lekarzami i pozostałym personelem medycznym
  • Wsparcie w prowadzeniu sekretariatu Podyplomowej Szkoły Medycyny Estetycznej http://www.psme.waw.pl/

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Wysoka kultura osobista i empatia
  • Elokwencja i pogodne usposobienie
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Mile widziane doświadczenie w branży medycznej
  • Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Punktualność
  • Dobra organizacja pracy
  • Dobra znajomość środowiska Ms Office
  • Dobra znajomość obsługi komputera

Dodatkowym autem będzie lekkie pióro i umiejętność redagowania tekstów oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji.

Mile widziane osoby w każdym wieku.

Co oferujemy:

  • Pracę na pełny etat – umowa o pracę lub inna preferowana przez kandydata forma zatrudnienia
  • Wynagrodzenie: od 3000 zł netto/mc
  • Możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń zawodowych
  • Samodzielność w działaniu
  • Przyjazną atmosferę w ciekawym, ambitnym i ciągle rozwijającym się zespole
  • Szereg szkoleń z zakresu customer relations

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z klauzulą na adres: biuro@com-and-media.pl

Przed rozmową kwalifikacyjną konieczne jest zapoznanie się z usługami oferowanymi przez klinikę.