Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Polski Komitet Normalizacyjny
Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Lompy 14, 40-040 Katowice poszukuje kandydata do pracy.

referent/inspektor nr ref. ogłoszenia WZL.110.35.2022/WPN SWP

  • Data publikacji:
  • 12-12-2022
  • Miejsce Pracy:
  • Katowice, ul. Lompy 14
  • Stanowisko:
  • Pracownik Biurowy

Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy

nr referencyjny: WZL.110.35.2022/WPN SWP

 

Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Lompy 14, 40-040 Katowice poszukuje kandydatów do pracy.

Liczba osób: 1, wymiar etatu: 3/4, umowa na okres próbny

 

Jeśli zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu, pracy w krajowej jednostce z długoletnią tradycją, otwartej na współpracę międzynarodową, odpowiedzialnej za organizację działalności normalizacyjnej, to zgłoś się do nas. Dołącz do zespołu Wydziału Prac Normalizacyjnych w Sekcji Wspomagania Prac Normalizacyjnych w Katowicach jako Referent/Inspektor

 

Twoje zadania:

1. Obsługa sekretariatu SHT/SGR, w tym:

  • · przygotowanie analiz i zestawień zbiorczych na potrzeby Kierownika SHT/SGR;
  • · przygotowywanie pism, kserowanie, skanowanie;
  • · przygotowywanie korespondencji wychodzącej z SHT/SGR;
  • · ewidencja projektów PN ;
  • · ewidencja umów i związanych z nimi dokumentów wychodzących do właściwych KO;
  • · przygotowywanie do wysłania przesyłek pocztowych;
  • · odnoszenie korespondencji na pocztę.

2. Archiwizacja dokumentów, w tym:

  • ewidencja korespondencji (dokumentów) przychodzącej i wychodzącej zgodnie z instrukcją kancelaryjną ;
  • kompletowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
  • przygotowywanie dokumentów do przekazania do archiwum PKN;
  • pakowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum PKN.

3. Współpraca z WZL w zakresie dyscypliny pracy (regulamin pracy), spraw administracyjno-socjalnych, szkoleń, w tym:

  • przygotowywanie planu urlopów pracowników SHT/SGR;
  • ewidencja delegacji służbowych;
  • przygotowywanie zgłoszeń dotyczących szkoleń.

4. Współpraca z WAD. Zaopatrywanie SHT/SGR w materiały biurowe i inne środki pracy, prowadzenie ewidencji wyposażenia;

  • przygotowywanie zapotrzebowania na środki czystości, materiały biurowe;
  • przygotowywanie druków RW, W, OT;
  • sporządzanie protokołów sprzętu do likwidacji;
  • inwentaryzacja.

5. Inne prace zlecone przez Kierownika SHT/SGR w zakresie prac sektorów.

 

Dlaczego warto?

  • dołączysz do firmy z tradycjami i nowoczesną kulturą organizacji
  • nie znudzisz się - praca jest różnorodna
  • zdobędziesz i rozwiniesz nowe umiejętności - zapewniamy wsparcie i swobodę w zwiększaniu Twoich kompetencji poprzez szkolenia
  • samodzielnie zorganizujesz swoją pracę

 

Możemy Ci zaoferować:

  • stabilną pracę w elastycznych godzinach od poniedziałku do piątku i zawsze wolne weekendy
  • możliwość wykonywania pracy zdalnej - do 5 dni w miesiącu
  • wynagrodzenie zawsze na czas, benefity płacowe: trzynasta pensja, nagrody jubileuszowe
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, takie jak: dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, pożyczki na cele mieszkaniowe oraz zapomogi finansowe
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • możliwość doskonalenia języka angielskiego w godzinach pracy
  • podnoszenie kwalifikacji przez udział w kursach i szkoleniach
  • miejsce pracy w dobrej lokalizacji (dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej)
  • legitymacje PKP uprawniające do przejazdów z 50% ulgą w komunikacji krajowej
  • możliwość podjęcia pracy od zaraz
  • pomoc i wsparcie coacha podczas adaptacji zawodowej i na każdym innym etapie

 

Oczekujemy:

  • wykształcenia  minimum średniego  
  • doświadczenia w pracy przy wykształceniu średnim na stanowisko:

Inspektor – 1 rok, Referent – bez doświadczenia, a także w przypadku wykształcenia wyższego doświadczenie w pracy na stanowisko Inspektor  nie jest wymagane

  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • biegłej znajomości obsługi komputera – umiejętności korzystania z pakietu MS  Office (Word, Excel, Power Point)
  • bardzo dobrej organizacji pracy, terminowości, rzetelności, dokładności
  • umiejętności pracy w zespole, komunikatywności

 Mile widziane:

  • ogólna wiedza o PKN
  • doświadczenie w pracy z prowadzeniem dokumentacji oraz przygotowywaniem analiz i sprawozdań

 

Złóż wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny

2. CV

3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i doświadczenie zawodowe

4. Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn)

 

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 12.01.2023 r.(decyduje data wpływu oferty do PKN):

1. w formie papierowej, w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata do pracy oraz numerem referencyjnym ogłoszenia za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej na adres: Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Lompy 14, 40-040 Katowice.

2. w formie elektronicznej, opatrzone własnoręcznym podpisem, przesyłając na adres e-mail: praca@pkn.pl

 

Oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Prezes PKN ma prawo wstrzymać lub unieważnić nabór na każdym jego etapie. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni w PKN, są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia postępowania. Do tego czasu kandydaci mogą odebrać swoje dokumenty.

 

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych – KLAUZULA INFORMACYJNA

Polski Komitet Normalizacyjny (PKN) z siedzibą ul. Lompy 14, 40-040 Katowice, jako administrator danych osobowych informuje, że przetwarzanie danych osobowych kandydatów do pracy odbywa się na podstawie Kodeksu Pracy w celu zawarcia umowy o pracę oraz zgody udzielonej przez kandydata na przetwarzanie danych niewymaganych w ogłoszeniu o pracę. Kandydat ma prawo w każdej chwili cofnąć zgodę w taki sam sposób, w jaki została udzielona. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i usunięcia. Dane będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji. W sprawach spornych kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych: tel. 22 5567661, e-mail: daneosobowe@pkn.pl