Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Social Leaders
Wraz z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko

Samodzielna księgowa / HR

Social Leaders to wiodąca warszawska agencja kreatywno-strategiczna specjalizująca się w innowacyjnych projektach komunikacyjnych wysokiej klasy na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. 

Obecnie poszukujemy doświadczonej osoby, która odpowiedzialna za działania dla spółki oraz spółki-córki. Praca stacjonarnie przez minimum 3 miesiące, po tym okresie możliwość pracy zdalnej. 
Poszukujemy osoby, która: 
  • poprowadzi kompleksowo sprawy Kadrowo - Płacowe oraz Księgowe w naszej firmie
  • poprowadzi sprawy Kadrowo – Płacowe zgodnie z RODO
  Zakres obowiązków:
  • Samodzielne kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, akt personalnych oraz obsługa kadrowa pracowników ( ponad 7 pracowników) w tym umów zleceń i o dzieło
  • naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, sporządzanie list płac, księgowanie
  • sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych
  • obsługa programu Płatnik
  • obsługa ZFŚS
  • obsługa umów cywilnoprawnych,( w tym umów, na karty VISA, szkolenia, obsługę medyczną, mienie powierzone i pozostałe )
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US, PFRON
  • ewidencja i rozliczanie czasu pracy w tym kierowców i pracowników
  • ewidencja nieobecności / aktualnych badań lekarskich, szkoleń BHP
  • sporządzanie deklaracji podatkowych PIT,
  • prowadzenie ewidencji kadrowych zgodnie z RODO
  • sporządzanie deklaracji od środków transportu, podatku od nieruchomości, podatku akcyzowego, opłacie środowiskowej oraz podatku od czynności cywilno-prawych,
  • przygotowywanie przelewów krajowych i zagranicznych
  • uzgadnianie kont księgowych
  • ewidencja wyciągów bankowych, krajowych i zagranicznych
  • sporządzanie potwierdzeń sald, kontrahentów krajowych i zagranicznych
  • księgowanie kosztów, bieżących spółki 
  • naliczanie amortyzacji i prowadzenie ewidencji środków trwałych i leasingów
  • rozliczanie delegacji zagranicznych
  • udział w procesie zamknięcia miesiąca
  • udział w procesach firmy tj. Audytu, ISO, kontaktach z US, ZUS, BANK, GUS, KRS
  • wsparcie i koordynowanie pracy zespołu księgowego
  • udział w inwentaryzacjach firmy.
  • sporządzanie wiekowania należności i zobowiązań spółki
  • sporządzanie wniosków o zwrot VAT z Unii za pośrednictwem, firm zewnętrznych.
  • obsługa polis ubezpieczeniowych w kontaktach z Brokerem firmy (prowadzenie ewidencji ubezpieczeniowej Środków transportu, pracowników, mienia)
  • pozostałe wewnętrzne, na w/w zajmowanym stanowisku pracy.
  Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość Excela i Worda,
  • Dobra znajomość języka angielskiego - będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość programu księgowego SYMFONIA, (Comarch Optima, RAKS – będzie dodatkowym atutem), 
  • Minimum roczne doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku,