Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Meritum Asekuracja Sp. z o.o.
W związku z rozwojem, poszukuje dwóch osób do swojego biura we Wrocławiu

SAMODZIELNY SPECJALISA DS. UBEZPIECZEŃ

  • Data publikacji:
  • 08-11-2018
  • Miejsce Pracy:
  • Wrocław

Meritum Asekuracja Sp. z o.o. działająca jako multiagencja ubezpieczeniowa, współpracująca z czołowymi Zakładami Ubezpieczeń w związku z rozwojem, poszukuje dwóch osób do swojego biura we Wrocławiu na stanowisko Samodzielny Specjalista ds. Ubezpieczeń.   Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu i pracować w obsłudze ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych oraz jesteś osobą która: • potrafi pracować pod presją czasu w szybko zmieniających się warunkach, • zorientowaną na wyniki i wysoką jakość realizowanych zadań, • zdeterminowaną i posiadasz nastawienie na realizacje celów sprzedażowych, • posiadającą umiejętność budowania relacji i łatwość komunikacji, • posiadającą umiejętność organizacji oraz planowania pracy.   Obowiązki: • Obsługa sprzedażowa oraz posprzedażowa istniejącego portfela klientów. • Kalkulacja składki ubezpieczeniowej i zawieranie umów ubezpieczenia. • Korespondencja z Klientami i Ubezpieczycielami. • Przygotowywanie raportów i rozliczeń.   Wymagania: • Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej. • Uprawnienia KNF. • Znajomość programu MS Office w tym Outlook. • Umiejętność obsługi komputera oraz aplikacji internetowych. • Dobra organizacja pracy. • Zaangażowanie w pracę i otwartość na nowe wyzwania. Oferujemy: • Stałe wynagrodzenie, połączone z motywacyjnym systemem premiowym. • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, lub kontraktu. • System szkoleń i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. • Wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu. • Stacjonarne miejsce pracy, wolne soboty. • Atrakcyjne benefity pracownicze. • Ubezpieczenie grupowe.   Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji CV za pośrednictwem portalu. W przypadku dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: +48 578 911 291, lub e-mail: praca(at)MeritumAsekuracja.pl.  Klauzula Informacyjna. Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Meritum Asekuracja Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-316), ul. B. Prusa 83 lok. 4D, z którą można skontaktować używając adresu e-mail: RODO(at)MeritumAsekuracja.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22’¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego