Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Centrum Lokalizacji CM
Poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista do spraw Kontaktów z Klientem

  • Data publikacji:
  • 23-02-2020
  • Miejsce Pracy:
  • Wrocław
  • Wynagrodzenie:
  • 4500 PLN brutto
  • Stanowisko:
  • Account Manager

CENTRUM LOKALIZACJI CM – LIDER TECHNOLOGII W BRANŻY TŁUMACZENIOWEJ Dołącz do jednego z najlepszych zespołów w branży tłumaczeń specjalistycznych w Polsce. Weź udział w sprzedaży i rozwoju najnowocześniejszej technologii informatycznej oraz lingwistycznej. Stań się jedną z osób biorących udział w przygotowaniu wersji językowych dokumentacji technicznej. Rozwijaj swoje umiejętności, pracując dla największych korporacji technologicznych. ZOSTAŃ SPECJALISTĄ DO SPRAW KONTAKTÓW Z KLIENTEM Nasza oferta: Umowa o pracę. Prowizje od sprzedaży. System motywacyjny. Współpraca z Klientami z całego świata. Przyjazne warunki pracy. Praca w ambitnym i doświadczonym zespole ludzi. Poznanie nowoczesnych narzędzi komputerowych i wsparcie działu IT. Udział w krajowych i zagranicznych konferencjach i warsztatach. Szkolenia specjalistyczne i ogólnorozwojowe. Udział w działaniach prospołecznych. Twoje kompetencje: Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Łatwość w nawiązywaniu kontaktu oraz budowaniu długotrwałej relacji z Klientami. Otwartość, komunikatywność, swoboda wypowiedzi, samodzielność i pozytywne nastawienie. Umiejętność negocjacji handlowych z Klientami w języku polskim i angielskim. Umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej (zapytania ofertowe, oferty, umowy, wyceny itp. w języku polskim i angielskim). Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie komunikatywnym. Bardzo dobra obsługa komputera i Internetu. Zamiłowanie do pracy handlowca. Wysoka kultura osobista. Mile widziane: Zamiłowanie do sztuki negocjacji z trudnym Klientem. Znajomość drugiego języka obcego. Znajomość specyfiki usług tłumaczeniowych. Znajomość branży IT i nowych technologii. Doświadczenie w sprzedaży usług B2B. Czym u nas będziesz się zajmować: Bezpośrednimi kontaktami z potencjalnym Klientem biznesowym. Bezpośrednią współpracą z Klientem, polegającą na definiowaniu jego potrzeb i oczekiwań. Tworzeniem ofert dostosowanych do potrzeb Klienta. Dbałością o wizerunek firmy i aktualizacją informacji w bazie Klientów. Prowadzeniem oceny satysfakcji Klienta. Udziałem w targach krajowych i zagranicznych. Organizowaniem kampanii promocyjnych. Terminową i sumienną realizacją powierzonych zadań. Nasza oferta jest także skierowana do osób niepełnosprawnych. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi osobami. W tytule wiadomości prosimy wpisać: Specjalista do spraw Kontaktów z Klientem. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).