Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Joanna
Dla Klienta poszukuję

Specjalista ds. Jakości i Szkoleń

  • Data publikacji:
  • 19-06-2022
  • Miejsce Pracy:
  • Warszawa
  • Stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

 

 

Jesteśmy prężnie rozwijającym się biurem sprzedaży w segmencie sprzedaży detalicznej z branży zdrowie & uroda. Zajmujemy się sprzedażą naturalnych suplementów i kosmetyków.

Rozwijamy nasze struktury, budujemy nowe zespoły i teraz czekamy na Ciebie.

 

Obecnie do naszego zespołu wspierającego obsługę klientów polskich i zagranicznych poszukujemy:

  Specjalista ds. jakości i szkoleń


 


 

 

Dołącz do nas. Będziesz odpowiadać za:

 

 

  • kontrola jakości – odsłuchy rozmów sprzedażowych prowadzonych w językach takich jak polski, hiszpański, portugalski, włoski, chorwacki, węgierski
  • ocena rozmów na podstawie standardów firmy
  • tworzenie prostych raportów i analiz
  • tłumaczenie materiałów
  • wsparcie działu szkoleń w codziennych działaniach poprawiające jakość i efektywność w pracy

 

Lubisz pracę  z ludźmi i wyróżnia Cię:

 

  • mile widziane doświadczenie w pracy w call center, obsłudze klienta, sprzedaży, w dziale jakości, monitoringu; jeśli takiego doświadczenia nie masz, wystarczy Twoje zaangażowanie, wszystkiego Cię nauczymy
  • bardzo dobra znajomość języka obcego (hiszpański i/lub portugalski i/lub włoski i/lub chorwacki i/lub węgierski) umożliwiająca swobodną komunikację
  • pozytywne nastawienie i chęć rozwoju w obszarze kontroli jakości, szkoleń, employer brandingu
  • wykształcenie min. średnie
  • wysoka motywacja do działania
  • samodyscyplina i zorientowanie na realizację celów

 

Podoba Ci się ta oferta? Chcesz zmienić pracę? Szukasz pracy na wakacje lub pracy dodatkowej? A może chcesz częściowo pracować w formie zdalnej?

 

Nasza firma jest miejscem dla Ciebie. Zgłoś się do nas. Aplikuj.

 

My ze swojej strony oferujemy:

 

  • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system prowizyjny
  • elastyczne godziny pracy, preferowane godziny 8/9- 16/17
  • codzienny „żywy” kontakt z językiem obcym
  • pakiety medyczne i ubezpieczeniowe
  • profesjonalne szkolenia rozwojowe
  • wysoki komfort pracy w młodym i dynamicznym zespole
  • przyjazna atmosfera pracy

 

 

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.