- Ogłoszenia o Pracę
- Specjalista ds. Jakości Klienta
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Specjalista ds. Jakości Klienta
- Data publikacji:
- 30-12-2020
- Miejsce Pracy:
- Tychy
- Stanowisko:
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Tychy
Nr ref. SJK/11711
Najważniejsze obowiązki:
- kontakt z klientem oraz inicjowanie udziału w doskonaleniu procesów jakościowych,
- reprezentowanie firmy wobec klienta (audyty, wizyty, telekonferencje, wsparcie techniczne),
- obsługa reklamacji klienta,
- rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych i operacyjnych,
- rozpatrywanie reklamacji od klientów,
- prowadzenie dokumentacji jakościowej,
- sporządzanie raportów jakościowych,
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość języka niemieckiego,
- znajomość rysunku technicznego,
- umiejętność analizy pomiarów przestrzennych,
- komunikatywność,
- samodzielność, umiejętność pracy w zespole,
Oferujemy:
- ciekawą pracę w firmie o zasięgu międzynarodowym,
- stabilne zatrudnienie,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- duże możliwości rozwoju zawodowego.
W przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Talent Partners (44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 10) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Talent Partners i związane z tym udostępnianie ich potencjalnym pracodawcom, a także w celu umieszczenia ich w bazie danych kandydatów Talent Partners.
Posiadamy certyfikat w zakresie prowadzenia działalności doradztwa personalnego - wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 18254.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.