Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Contenur Polska
Firma Contenur Polska promuje otwarte, przyjazne i interaktywne środowisko pracy, angażując się w szkolenia i rozwój zawodowy pracowników. Ty również możesz stać się częścią naszego projektu oraz rozwinąć swoje umiejętności i zdolności w stabilnym środowisku pracy, wybierając karierę zawodową w innowacyjnej grupie o ugruntowanej reputacji.

Specjalista ds. logistyki

Co oferujemy?
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą na czas określony minimum 1,5 roku (umowa na zastępstwo),
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia + premia roczna 8%,
- system benefitów (bony świąteczne, dofinansowanie prywatnej opieki medycznej),
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- możliwość rozwoju zawodowego, awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Co będzie należało do Twoich zadań?
- codzienna analiza potrzeb zakupowych akcesoriów i komponentów do produkcji sprzedaży,
- zakup materiałów produkcyjnych, pomocniczych oraz półproduktów,
- opracowywanie harmonogramu dostaw,
- nadzór nad terminowością dostaw,
- nadzór nad poprawną realizacją zamówień,
- zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów, pod kątem wymagań jakościowych, terminów dostaw i płatności,
- przyjmowanie dostaw materiałów oraz akcesoriów w systemie JD Edwards,
- sprawdzanie i opisywanie faktur z zakupu akcesoriów,
- budowanie i utrzymywanie efektywnych, długotrwałych relacji z dostawcami,
- bieżący kontakt z dostawcami,
- pomoc w przeprowadzaniu inwentaryzacji,
- współpraca z wydziałami produkcji i działem handlowym.

Idealny kandydat powinien posiadać:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym,
- mile widziane roczne doświadczenie w dziale logistyki lub zaopatrzenia,
- biegłą znajomość arkusza kalkulacyjnego, programu MS Outlook oraz umiejętność edytowania tekstu,
- wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobrą organizację czasu pracy,
- umiejętność realizacji wielu zadań równocześnie, systematyczność, punktualność,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka hiszpańskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na email: bfurdyna@contenur.com lub osobiście w oddziale firmy na SSE w Mielcu, ul. Wojska Polskiego 18

W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.