Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Jobs plus

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA BANKOWEGO - WARSZAWA

  • Data publikacji:
  • 05-09-2017
  • Miejsce Pracy:
  • Warszawa

Praca w nowoczesnym biurze z wyciszonymi pomieszczeniami, chillout roomem i w pełni wyposażoną kuchnią. Karta multisport i prywatna opieka medyczna. Jest nawet playstation i piłkarzyki! Czy wspomnieliśmy, że biuro znajduje się zaraz koło stacji metra?
Tak, to nie jest zwykłe ogłoszenie – mamy dla Ciebie świetną i dobrze płatną pracę. Nazywamy się Jobs Plus i chcielibyśmy zaproponować Ci zatrudnienie u naszego Klienta – w  super banku :)
Jesteś otwarty i komunikatywny, chcesz postawić pierwsze kroki w sprzedaży, a nie masz dużego doświadczenia? Świetnie, to miejsce dla Ciebie. Aplikuj na stanowisko:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA BANKOWEGO
Miejsce pracy: Warszawa
 

Do Twoich zadań będzie należeć:
• Prowadzenie rozmów z Klientami zgodnie z przyjętymi standardami firmy
• Wykonywanie i odbieranie połączeń, w tym aktywna sprzedaż  produktów bankowych/ubezpieczeniowych
• Wykonywanie prostych operacji na rachunkach klientów, w ramach przydzielonych kompetencji
• Dbanie o realizację wyznaczonych celów sprzedażowych indywidualnych oraz zespołowych
• Przeprowadzanie telefonicznych ankiet dotyczących zadowolenia Klientów Banku
• Obsługa przyjętych wniosków telefonicznych i elektronicznych
• Udzielanie technicznej i merytorycznej pomocy użytkownikom systemu bankowości elektronicznej (po uprzednim szkoleniu z tego zakresu).
• Prowadzenie korespondencji z klientami w systemie bankowości elektronicznej, mailowo oraz za pomocą czata.
 
Dołącz do nas, a otrzymasz:

• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – masz możliwość nawiązania długotrwałej współpracy i rozwijać swoją karierę.
• Gwarantowaną podstawę i atrakcyjny system premiowy nagradzający indywidualne wyniki.
• Systematyczne, profesjonalne szkolenia wdrażające, możesz także liczyć na wsparcie innych pracowników.
• Pracę w systemie zmianowym 8-16 lub 12-20 w cyklu jeden tydzień rano drugi na popołudnie. Jeśli jednak preferujesz pracę na jedną lub drugą zmianę – możesz dostosować swój grafik.
• Elastyczny grafik! Możesz pracować na część etatu lub w pełnym wymiarze godzin.
• Atrakcyjny pakiet motywacyjny – dofinansowanie Multisport, prywatna opieka medyczna
• Możliwość rozwoju zawodowego, cenne doświadczenie w kontakcie z Klientem bankowym nawet, jeśli nie masz doświadczenia!
• Pracę w nowoczesnym, komfortowym biurze z wieloma udogodnieniami zlokalizowanego blisko stacji metra.

 
Cechy idealnego kandydata:

• komunikatywność - to dla nas niezwykle ważne!
• mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, ale nie jest to warunek konieczny
• dobra dykcja :)
• dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
• dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
• motywacja i nastawienie na realizację celów

UWAGA: Oferta zarówno dla studentów jak i osób starszych! Mile widziane osoby w każdym wieku! Liczy się dla nas Twoje nastawienie :)

Jesteś osobą z naszego ogłoszenia? Czekamy na Ciebie. Prześlij swoje CV na adres: rekrutacja@jobsplus.pl z dopiskiem: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA BANKOWEGO

Prosimy o dopisanie do CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Bonarka 11, 30-415 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego.
Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1350.