Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Manpower

Specjalista ds. obsługi klienta indywidualnego

  • Data publikacji:
  • 18-06-2018
  • Miejsce Pracy:
  • Warszawa

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta indywidualnego

 

Miejsce pracy: Warszawa
Numer ref. SOK/014/ARO

 

Szukamy super ludzi do naszego powiększającego się zespołu Contact Center. Masz już za sobą pierwsze doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Jesteś osobą energiczną, chętną do pracy i otwartą na nowe wyzwania? Chcesz się rozwijać w strukturach jednej z najlepszych firm na rynku z branży AGD? Dołącz do Nas!

Oferujemy pracę polegającą na obsłudze klienta - połączenia przychodzące z elementami dosprzedaży, wiadomości email, chat, media społecznościowe.

Stawiamy na profesjonalną obsługę klienta, miłą atmosferę, ciągły rozwój jak i ciekawe doświadczenia smakowe w naszym Taste Center (miejsce spotkań i warsztatów kulinarnych).

 

Oferujemy:

 

• Elastyczną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie za pośrednictwem Manpower
• Możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy (zależy nam na długotrwałej relacji)
• Pracę we wspólnym tworzeniu nowoczesnego zespołu obsługi klienta - unikatowym projekcie na skalę światową
• Atrakcyjną lokalizację - Metro Rondo Daszyńskiego
• Możliwość pracy na pełny etat lub w niepełnym wymiarze godzinowym (pół etatu)
• Elastyczne godziny pracy (infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku między 8.00 a 20.00)
• Dostęp do atrakcyjnych benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa, atrakcyjne zniżki na produkty firmowe)
• Biuro dopasowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

 

Czego oczekujemy:

 

• Uśmiechu na twarzy, pozytywnego podejścia, otwartości i chęci rozwoju
• Rocznego doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta - preferowana branża elektroniczna
• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
• Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
• Wysokiej kultury osobistej i profesjonalizmu
• Bardzo dobrej dykcji oraz umiejętności poprawnego pisania w języku polskim

 


Prosimy o aplikowanie przez poniższą stronę internetową:
https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista_ds._obslugi_klienta_indywidualnego/49206-62594-26-449-1192.html

 

Prosimy o załączenie klauzuli:

 

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ManpowerGroup (ManpowerGroup Sp. z o.o., MP Transactions Sp. z o.o., MP Services Sp. z o.o., ManpowerGroup Solutions Sp. z o.o., Proservia Polska Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Prostej 68 w Warszawie, 00-838, MP Management Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 85/87, 90-057 w Łodzi wchodzących w skład ManpowerGroup; dalej jako Współadministrator Danych Osobowych) w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym."

 

Oferta dotyczy pracy tymczasowej