Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

CCO Kraków Sp. z o.o.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów, którzy zajmą się obsługą stałych Klientów Naszego Partnera Biznesowego

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Infolinia – Połączenia Przychodzące

  • Data publikacji:
  • 17-05-2017
  • Miejsce Pracy:
  • Kraków

Do  zadań Specjalisty ds. Obsługi Klienta należeć będzie:

  • Odbieranie połączeń
  • Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń Klientów
  • Pomoc techniczna
  • Odpowiedzi na pytania Klientów nt. podstawowych usług świadczonych przez firmę
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi zgodną ze standardami firmy
  • Budowanie dobrych relacji z Klientami

Gwarantujemy:

  • Atrakcyjne warunki finansowe: 13 zł/h  + premie
  • Elastyczne godziny pracy
  • Konkursy z nagrodami
  • Płatne szkolenie przygotowujące Cię do realizacji zadań
  • Współpraca z doświadczonymi  koordynatorami merytorycznymi, którzy pomogą Ci w rozwoju zawodowym
  • Możliwość awansu strukturalnego
  • Przyjazną rozwojowi zawodowemu atmosferę w pracy

Od kandydata oczekujemy:

  • Wysokiej kultury osobistej
  • Bardzo dobrej dykcji  i komunikatywności
  • Umiejętności obsługi komputera oraz poczty elektronicznej

 

Serdecznie Zapraszamy do Aplikowania!

Prosimy również o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"