Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Voice Contact Center
Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 4 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1000 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy co dziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.  

Specjalista ds. obsługi klienta (język niemiecki)

  • Data publikacji:
  • 08-06-2022
  • Miejsce Pracy:
  • Lublin
  • Stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

Korzyści dla Ciebie:    

  • stabilne warunki pracy - umowa o pracę lub zlecenie - to twój wybór! 

  • szkolenie płatne od pierwszego dnia 

  • elastyczne godziny pracy- w godzinach 9.00-18.00 od poniedziałku do piątku 

  • możliwość pracy zdalnej- ‘’work-from-home’’  

  • dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń  

  • realna możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji  

 

Czym będziesz się u nas zajmować?    

  • profesjonalną obsługą telefoniczną oraz mailową klienta w języku niemieckim 

  • rozwiązywaniem problemów związanych z obsługą kont użytkowników  

  • wsparciem klienta w zakresie korzystania z aplikacji do nauki języków obcych  

 

Jeśli: 

  • biegle posługujesz się językiem niemieckim 

  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym 

  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w godzinach 9-18 od poniedziałku do piątku 

  • możesz rozpocząć pracę od 27.06 (2 tygodniowe szkolenie stacjonarne w LUBLINIE) 

  • potrafisz sprawnie obsługiwać komputer  

to szukamy właśnie CIEBIE! Nie musisz mieć doświadczenia, zapewniamy szkolenie i pełne przygotowanie do pracy.