Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Manpowergroup
Poszukujemy osób posługujących się płynnie jednym z języków: niemiecki, francuski, włoski, chorwacki, rumuński, czeski, słowacki, węgierski i potrafiących się komunikować w języku angielskim. Nie wymagamy doświadczenia zawodowego!

Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego

  • Data publikacji:
  • 12-05-2017
  • Miejsce Pracy:
  • Kraków

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.

Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego        

Globalne Centrum Operacyjne w Krakowie

Nasz Klient posiada bogate doświadczenie w dostarczaniu  produktów i usług najwyższej jakości. Specjaliści ds. obsługi klienta międzynarodowego wspierają i kształcą zarówno współpracowników, jak i klientów.  Właściwy kandydat zawsze poszukuje wyjątkowych i skutecznych sposobów rozwiązywania problemów, cechując się przy tym z wyjątkową empatią i profesjonalizmem w relacjach ze społecznością międzynarodową.

Poszukujemy komunikatywnych osób chętnych podjąć wyzwanie i rozpocząć karierę zawodową w międzynarodowym środowisku. Jeżeli jesteś osobą ambitną, cechujesz się opanowaniem, wysokim poziomem empatii oraz jesteś multizadaniowy, ta praca jest właśnie dla ciebie.

 

Zadania:             

• Budowanie marki  wśród nowych użytkowników oraz dbałość o dotychczasowych klientów

• Profesjonalne wsparcie pracowników oraz klientów różnymi kanałami  (e-mail, czat, telefon)

• Cierpliwe i wyrozumiale odpowiadanie na wszelkie pojawiające się pytania ze strony współpracowników i klientów

• Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów

• Inicjowanie działań rozwijających w ramach stanowiska i organizacji.

 

Wymagania:

• Biegła znajomość  jednego z języków: niemiecki / francuski / chorwacki / rumuński / czeski / słowacki           

• Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2) – posługujemy się nim w biurze

• Preferowane osoby z wykształceniem min. licencjackim lub studenci ostatnich lat Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.                     

• Ciekawość. Lubisz się uczyć  i zawsze szukasz sposobów wprowadzania innowacji                                 • Biegłość w korzystaniu z komputera.

 

Oferujemy:       

• Elastyczny czas pracy dostosowany do osób uczących się

• Umowę o pracę  podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem        

• Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych

• Darmowe przekąski i napoje

• Pracę w międzynarodowym środowisku         

• Możliwości rozwoju i awansu.

 

Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 412.