Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Marwiz Mariusz Kmita
Poszukujemy osoby na stanowisko

Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym z art biurowymi

  • Data publikacji:
  • 14-04-2021
  • Miejsce Pracy:
  • Płońsk
  • Wynagrodzenie:
  • 4130 brutto
  • Stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma MARWIZ zajmuje się sprzedażą sprzętu biurowego i tym podobnego w sklepie online www.marwiz.pl. Poszukujemy osoby do obsługi klienta, zarządzania zamówieniami oraz współpracy przy rozwoju marki.   Do Twoich zadań na w/w stanowisku będzie należało:   Obsługa Klienta - korespondencja mailowa oraz obsługa telefoniczna Przyjmowanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją (zmiany statusów, drukowanie i weryfikacja poprawności zamówień) Obsługa zapytań przychodzących poprzez czaty firmowe Analiza zachowania klientów na stronie, rekomendowanie, wdrażanie i rozwój rozwiązań mających na celu wzrost wolumenu sprzedaży Online Współpraca z osobami zajmującymi się marketingiem jak i dostawcami Uczestnictwo w przygotowywaniu koncepcji rozwoju usług, ofert, promocji i marketingu Nadawanie paczek oraz fiskalizacja zamówień Realizacja zamówień w całym zakresie tego pojęcia   Oczekujemy od Ciebie:   Przynajmniej małego doświadczenia w obsłudze klienta e-commerce Wysokiej kultury osobistej, komunikatywności i pewności siebie Odporności na stres, motywacji i odpowiedzialności Umiejętności słuchania i chęci pomocy klientom znajomości branży e-commerce bardzo dobrej organizacji czasu pracy umiejętności pracy pod presją czasu   Mile widziane:   Doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość sklepów shoper, allegro, subiekt gt   Godziny pracy: 9.00 - 17:00   Zapraszamy do wysyłania CV ze zdjęciem na podany adres e-mail: praca@marwiz.pl