Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Fundacja Biznes Bez Barier
Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. węgierskim

  • Data publikacji:
  • 12-10-2021
  • Miejsce Pracy:
  • Kraków
  • Stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

    • koordynowanie wszystkich działań związanych z ustalaniem cen na obsługiwanym obszarze,
    • monitorowanie cen i wprowadzanie zmian wynikających z wahań cenowych na krajowych międzynarodowych rynkach, innych lokalnych uwarunkowań lub działań konkurencji, jak również innych czynników wpływających na koszty (np. kursy walut),
    • ścisłą współpracę z lokalnym działem Kalkulacji i działem Sprzedaży w celu
    • zapewnienia zgodności polityki cenowej ze zmieniającymi się uwarunkowaniami rynku (np. rozwiązania proekologiczne, elektromobilność),
    • rozumienie wpływu decyzji cenowych na marżowość i zyskowność firmy,
    • rekomendowanie i wprowadzanie strategii cenowych na przydzielonym
      obszarze,
    • zapewnianie zgodności ustalonych cen i dokumentacji w systemie dla
      celów audytów i kontroli,
    • realizowanie zaleceń pokontrolnych i wprowadzanie odpowiednich zmian
      (jak np. zmiany cenników, wypłata bonusów),
    • wprowadzanie usprawnień redukujących czas realizacji codziennych zadań
      i podnoszących efektywność (także: proponowanie nowych rozwiązań w
      Procesach Ciągłego Doskonalenia),
    • udzielanie fachowych i wspierających odpowiedzi na wewnętrzne zapytania
      odnośnie kalkulacji i zmian cen, udział w dyskusjach, powiadamianie o
      zmianach cen.

Wymagania:

    • znajomość języka węgierskiego i/lub bułgarskiego (min. B2),
    • preferowane wykształcenie wyższe licencjackie (związane z biznesem) lub
      odpowiednie doświadczenie,
    • zdolności analityczne i umiejętność analizy danych w procesach ustalania
      cen i podejmowania strategicznych decyzji,
    • doświadczenie w obsłudze Klienta lub dziale operacyjnym,
    • doświadczenie w obsłudze Microsoft Office; preferowana znajomość
      GSAP/H3,
    • wysoki poziom kultury w kontakcie z Klientem oraz zdolność do rozumienia
      jego potrzeb i spełnienia oczekiwań oraz postawa prokliencka, przy
      jednoczesnym zachowaniu norm i procedur firmowych,
    •  rozumienie firmowej Księgi Zasad Działania i oferty wartości dla Klienta,
    • nastawienie na ciągłe udoskonalanie działań,
    • umiejętność komunikacji i budowania relacji,
    • chęć własnego rozwoju, otwartość na ocenę i gotowość do podnoszenia
      efektów swojej pracy,
    • mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • zniżki na paliwo.

 

CV prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: http://biznesbezbarier.org/politykaPrywatnosci”.