Manpower
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Data publikacji:
11.2.2019
Miejsce Pracy:
Pabianice
Branża:
Administracja biurowa
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Manpower (Agencja zatrudnienia – numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.

Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Nr ref.: OKN/037/WDO

 

  • Pabianice

Zadania:

  • Obsługa zleceń end-to-end (manualna i cyfrowa) – sprawdzanie ich dostępności, tworzenie dostaw, śledzenie wysyłek
  • Obsługa reklamacji
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży i działami wsparcia
  • Pierwsza linia wsparcia dla klienta
  • Współpraca z zespołem sprzedaży i wsparcie administracyjne

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1/C2)
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Dobra znajomość MS Excel
  • Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem
  • Dobrze płatną pracę w firmie cieszącej się stabilną pozycją na rynku
  • Możliwość rozwoju w obszarze SSC
  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych
  • Pakiet benefitów pozapłacowych m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera w pracy - imprezy integracyjne

 

Oferta dotyczy pracy stałej.

 

Aplikuj: https://www.manpower.pl/szukaj-pracy/oferty-pracy/?ad_name=specjalista-ds-obslugi-klienta-z-jezykiem-niemieckim&ad_id=17486

Tel: +48 734 108 607

wojciech.dobak@manpower.pl

 

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń