Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Lepsza Praca
Lepsza Praca (certyfikat 13858) to polska firma specjalizująca się w rekrutacjach na stanowiska techniczne, handlowe i menedżerskie – głównie dla sektora przemysłowego. Prezentowane przez nas oferty pracy, dotyczą zatrudnienia wyłącznie po stronie klienta, na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menedżerskiego.

Specjalista ds. obsługi klientów/wyceny zamówień

  • Data publikacji:
  • 04-02-2019
  • Miejsce Pracy:
  • Piekary Ślaskie
  • Stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obowiązki

    • obsługa klienta (m.in. wprowadzanie zamówień, kontakt z klientami, przedstawicielami handlowymi, dostawcami i logistyką, wystawianie faktur),

 

    • realizowanie zamówień Klientów,

 

    • dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów,

 

    • prowadzenie wycen.

 

Wymagania

    • wykształcenie min. średnie,

 

    • doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku,

 

    • zaangażowanie i wysoka motywacja do pracy,

 

    • bardzo dobra znajomość komputera,

 

    • zdolności interpersonalne w kontaktach z klientami i pracownikami firmy,

 

    • umiejętność robienia wycen - mile widziana.

 

 

Osoby zainteresowane, proszone są o wysłanie dokumentów aplikacyjnych, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.