- Ogłoszenia o Pracę
- Specjalista ds. obsługi klientów/wyceny zamówień
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Lepsza Praca
Lepsza Praca (certyfikat 13858) to polska firma specjalizująca się w rekrutacjach na stanowiska techniczne, handlowe i menedżerskie – głównie dla sektora przemysłowego. Prezentowane przez nas oferty pracy, dotyczą zatrudnienia wyłącznie po stronie klienta, na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menedżerskiego.
Specjalista ds. obsługi klientów/wyceny zamówień
- Data publikacji:
- 04-02-2019
- Miejsce Pracy:
- Piekary Ślaskie
- Stanowisko:
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obowiązki
- obsługa klienta (m.in. wprowadzanie zamówień, kontakt z klientami, przedstawicielami handlowymi, dostawcami i logistyką, wystawianie faktur),
- realizowanie zamówień Klientów,
- dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów,
- prowadzenie wycen.
Wymagania
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku,
- zaangażowanie i wysoka motywacja do pracy,
- bardzo dobra znajomość komputera,
- zdolności interpersonalne w kontaktach z klientami i pracownikami firmy,
- umiejętność robienia wycen - mile widziana.
Osoby zainteresowane, proszone są o wysłanie dokumentów aplikacyjnych, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.