Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Lepsza Praca - Ewa Żywirska v
Dla naszego klienta z branży budowlanej poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. ofertowania / kosztorysowania - Katowice

  • Data publikacji:
  • 07-12-2017
  • Miejsce Pracy:
  • Katowice

Lepsza Praca (certyfikat 13858) to polska firma specjalizująca się w rekrutacjach na stanowiska techniczne, handlowe i menedżerskie – głównie dla sektora przemysłowego. Prezentowane przez nas oferty pracy, dotyczą zatrudnienia wyłącznie po stronie klienta, na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menedżerskiego.



Dla naszego klienta z branży ogólnobudowlanej
poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

Specjalista ds. ofertowania / kosztorysant

( branża budowlana- obiekty przemysłowe)

Miejsce pracy: Katowice

Opis stanowiska: 

  • Kompleksowa wycena robót i materiałów budowlanych przy inwestycjach w generalnym wykonawstwie obiektów kubaturowych
  • Przygotowanie kosztorysów inwestorskich i ofertowych
  • Wykonywania i sprawdzanie przedmiarów i obmiarów robót budowlano-montażowych, sieci i instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, sieci i instalacji elektrycznych
  • Opracowywanie budżetu budowy
  • Pozyskiwanie ofert na materiały budowlane i usługi podwykonawcze (przygotowywanie, wysyłanie zapytań ofertowych i wybór najkorzystniejszej oferty),
  • Negocjowanie cen z podwykonawcami i dostawcami
  • Tworzenie i prowadzenie baz danych z cenami


Wymagania:

 

  • Minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie pracy na stanowisku kosztorysanta u generalnego wykonawcy- budownictwo przemysłowe,
  • Znajomość zasad kosztorysowania i obmiarowania,
  • Umiejętność szacowania kosztów budowlanych,
  • Umiejętność czytania i analizy dokumentacji przetargowej i innej np. projektowej,
  • Umiejętność przedmiarowania robót budowlano-montażowych, sieci i instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, sieci i instalacji elektrycznych,
  • Umiejętność kosztorysowania i przygotowania dokumentacji przetargowej i nie tylko,
  • Znajomość rynku budowlanego i inwestycyjnego,
  • Wykształcenie min. średnie z zakresu budownictwa (wyższe będzie dodatkowym atutem),
  • Pracowitość, sumienność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Dobra organizacja pracy;
  • Znajomość programów: Excel, AutoCad i innych programów kosztorysowych,
  • Prawa jazdy kat. B.


Osoby zainteresowane, proszone są o wysłanie dokumentów aplikacyjnych, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.