Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Adore Hr

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klienta

ZAKRES OBOWIĄZKÓW : Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta (praca przez telefon i mail)

 

 

  • Budowa bazy nowych inwestycji i kontakt z osobami odpowiedzialnymi za zakup na inwestycjach u potencjalnych klientów Pracodawcy
  • Obsługa klientów (inwestycyjnych i innych) – archiwizacja notatek z rozmów i kontaktów w bazie danych , podejmowanie odpowiednich działań związanych z obsługa klientów Pracodawcy  lub przekazywanie spraw do osób odpowiedzialnych
  • Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami - archiwizacja notatek z rozmów i kontaktów w bazie danych Pracodawcy
  • Budowanie długofalowej współpracy z klientami Pracodawcy poprzez pozyskiwanie informacji o nowych inwestycjach i bieżącym zapotrzebowaniu archiwizacja notatek z rozmów i kontaktów w bazie danych
  • Aktywna sprzedaż materiałów sypkich w sektorze budowlanym przez telefon i mail  (cement, wapno, spoiwa, popioły lotne) oraz prefabrykatów betonowych
  • Przygotowywanie ofert sprzedażowych, archiwizacja zapytań i ofert
  • Ustalanie cen z producentami towarów – zapytania
  • Dostosowywanie umów handlowych do interesów Pracodawcy, negocjacje dotyczące zapisów umownych
  • Wprowadzanie zamówień do systemu księgowego Pracodawcy
  • Zamawianie materiałów u producentów
  • Archiwizacja raportów przedstawicieli handlowych
  • Dbanie o pozytywny wizerunek Pracodawcy;
  • Inne prace biurowe zlecone przez Pracodawcę.
  • Współpraca ze wszystkimi działami w zakładzie pracy Pracodawcy;
  • Udzielanie klientom i innym kontrahentom  Pracodawcy informacji, wyjaśnień i rozwiązywanie problemów w toku realizacji usług.
  • Zdobywanie informacji o rynku od klientów i dostawców.