Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

FEEL COMFORT
Specjalista ds. sprzedaży: Warszawa

Specjalista ds. sprzedaży: Warszawa

  • Data publikacji:
  • 18-01-2022
  • Miejsce Pracy:
  • Warszawa
  • Stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Feel Comfort to firma, w której łączymy cele biznesowe z interesami społecznymi. Projektujemy i wdrażamy specjalistyczne usługi dla firm, organizacji i instytucji, które chcą otworzyć się na zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami. Feel Comfort to również agencja zatrudnienia wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 20127. Na co dzień pracujemy zarówno z firmami z sektora MŚP jak i z międzynarodowymi korporacjami.  Ta oferta może być wyjątkowo ciekawa dla osób poszukujących wyzwań w obszarze HR, mających doświadczenie we współpracy z managerami i kadrą zarządzającą oraz czerpiących satysfakcję z realizacji projektów sprzedażowych. Mile widziane przez nas będzie doświadczenie we współpracy z firmami z różnych branż.   Uważasz, że osoby z niepełnosprawnościami są wartościowymi kandydatami do ambitnej i pełnej wyzwań pracy? Chcesz mieć wpływ na kształtowanie właściwych postaw społecznych mając na względzie osoby z niepełnosprawnościami? Poznajmy się - wyślij swoją aplikację.     Odwiedź nas na: feelcomfort.pl    Do naszego zespołu poszukujemy kandydata, który:    ma doświadczenie w sprzedaży (minimum 2-letnie),  jest zainteresowany branżą HR (mile widziane),  ma wykształcenie wyższe (mile widziane),  zna i wykorzystuje w praktyce narzędzia i techniki efektywnej sprzedaży(mile widziane ukończony kurs, szkolenie),  jest samodzielny w działaniu, przedsiębiorczy, dobrze zorganizowany,   lubi pracować z ludźmi, z łatwością nawiązuje, buduje i utrzymuje relacje biznesowe,   chętnie, otwarcie i bezstresowo rozmawia przez telefon, lubi pracę z telefonem i mailem,  ma partnerskie podejście do współpracy oraz wysoką kulturę osobistą,poczucie humoru i dobrą energię.   

Zakres obowiązków   przygotowanie procesu sprzedaży,  pozyskiwanie Klientów i aktywna sprzedaż usług,  analiza rezultatów podejmowanych działań, ocena wyników i udoskonalanie procesu sprzedaży,  budowanie trwałych relacji z klientami, które pozwolą nam na owocną współpracę,  współpraca z innymi działami w firmie, co pozwoli na realizację usług i obsługę klienta na najwyższym poziomie.   

Oferujemy  stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B po okresie próbnym(w zależności od preferowanej formy współpracy),  wynagrodzenie składające się z podstawy (5500 -6500 brutto) i systemu premiowego,  wysoki poziom samodzielności, swobodę i przestrzeń do działania, a tym samym realny wpływ na rozwój projektów,  niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop),  pracę w gronie specjalistów,  dołączenie do poszerzającego się właśnie zespołu,  dojrzałe podejście do współpracy, dbałość o dobrą atmosferę z szacunkiem dla Twoich wartości.   

https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Konsultant-ds-sprzedazy-uslug-HR/4959-2995-25-f1e-3756.html