Joanna
Dla Klienta poszukuję

Specjalista Helpdesk

  • Data publikacji:
  • 6.4.2021
  • Miejsce Pracy:
  • Warszawa
  • Branża:
  • Informatyka / IT
  • Stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zakres obowiązków:
Poniżej zakres najważniejszych obowiązków:
opieka nad sprzętem technicznym i wydawanie go współpracownikom zgodnie z zapotrzebowaniem (m.in. słuchawki, laptopy, złączki, przejściówki)
inwentaryzacja sprzętu
zakładanie kont firmowych nowym osobom w firmie oraz nadawanie im dostępu do systemów
zdalne oraz lokalne wsparcie informatyczne współpracowników w codziennych problemach technicznych (pierwsza linia wsparcia)
wsparcie w zakresie systemów informatycznych funkcjonujących w firmie (instalacja oraz konfiguracja)
Jeśli podoba Ci się ta oferta a Twoje kompetencje wpisują się w nasze oczekiwania, to nasza firma jest miejscem dla Ciebie. Czekamy na Ciebie. Zgłoś się do nas. Aplikuj.

Ze swojej strony oferujemy:

● wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
● niezbędne narzędzia do wykonywania zadań
● pakiety medyczne, sportowe i ubezpieczeniowe
● wysoki komfort pracy w młodym i dynamicznym zespole
● przyjazną atmosferę pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń