Joanna
Dla Klienta zewnętrznego poszukuję

specjalisty ds. wsparcia technicznego z jęz. holenderskim

Data publikacji:
30.3.2020
Miejsce Pracy:
Gliwice
Branża:
Produkcja / Przemysł
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska
  • rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z jakością produktów
    oraz wyjaśnianie reklamacji, 

  • diagnozowanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów i ich jak
    najszybsze rozwiązywanie we współpracy z innymi działami firmy, 

  • telefoniczny, mailowy i osobisty kontakt z klientem w zakresie reklamacji (przyjmowanie
    reklamacji, rejestracja zleceń, informowanie o postępie prowadzonych działań) 

  • wsparcie klienta podczas rozwiazywania bieżących problemów technicznych 

  • wsparcie działu technicznego, działu produkcji i działu rozwój nowych
    produktów, 

  • prowadzenie dokumentacji technicznej, 

  • przygotowywanie raportów i sprawozdań z prowadzonych działań  

Wymagania

 · Wykształcenie minimum średnie (mile widziane techniczne) 

· Dobrą znajomość języka niderlandzkiego (minimum na
poziomie B2 ─ warunek konieczny); 

· Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku 

· Czynne prawo jazdy kat. B 

· Mile widziana znajomość branży systemów osłonowych 

· Umiejętność budowania relacji, komunikatywność i elastyczność; 

· Umiejętność pracy pod presją, samodzielność 

· Mile widziana znajomość programu klasy CRM 

Korzyści

Forma zatrudnienia: UOP

Benefity:ubezpieczenie

 

 

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń